Sunday, December 21, 2008

kena air panas

aku ingat lagi masa akhir semester 4..masa tu bdk asrama sume dh blk (cuti sem la kate kan) ..yang tinggal hanya bdk2 architecture(aku slh seorg darinye) n bdk2 yang kena siapkan final projek..masa tu aku kena siapkan model measured..
nk dijadikan cerita masa tu aku derita kena air panas...aduh..skt yang teramat sgt..aku kena masa aku nk minum air tgok2 bekas air kosong..aku pon g la msk air dlm heater..aku ni jenis masak air n simpan..tp bdk blk aku ni jenis minum je th..masaknye terlebih la rajin...huhu..
air msk je aku pon sejuk la guna mamaknye stail(wt mcm mamak wt teh tarik..huhu)..masa tengah sedap menarik terkena kt tgn aku..aduh..aku trus letak cwn yang aku dok tarik td..trus naik katil mengeliting..kwn aku ni pelik tgok aku x dok diam..aku ngan air mata meleleh berkata "tgn aku kena air panas.."kwn aku trus ambik ubat gigi taruk kt tgn aku...(tp ade org kate taruk ubat gigi lagi skt..ntah laa..)masa tu aku dh x igt ape..igt skt jee..hehehe...
ble tgn dh skt nk wt model pon ssh...nasib baik keje berkumpulan..hehe
blk je umah ibu aku yang jg tgn aku..jika aku yang jg abs laa aku kutil2 tgn aku tu..heheh...buruk jugak aku tgok tgn aku masa tu..dh la kanan..abs mak mertua nk sarung cincin pon x selera..huhu..
alhamdulilah tgn aku dh kembali normal..aku pakai lotion vitamin E tuk pulihkan blk tgn aku yang berparut ni..huhuhu



peringkat pertama



perinkat kedua



peringkat ketiga



peringkat akhir...

4 comments:

  1. ni ah balasan krane mlawan hukum graviti..hoho..

    ReplyDelete
  2. nampk gaya...cicin kene murah ni..ehehhe...

    ReplyDelete
  3. itu la pasl..
    tp tgn dh cantik blk laa..
    so x yah laa trun harga...

    ReplyDelete