Wednesday, November 21, 2012

Epoxy Sticker Icon MIJ

comelkan??berminat dengan Expoxy Sticker icon MERAHITUJAMBU...saiz 3.5cm..
Terhad!!!
jika berminat boleh email ke teddy_bie87@yahoo.com
 **sila beri detail anda seperti di bawah melalui email...
  • nama
  • alamat
  • item
  • no tel

21 comments:

  1. nmpk mcm button badge :D
    MIJ buat la button badge

    ReplyDelete
  2. sticker lekat kat mane ni tyra?mahu ^__^

    ReplyDelete
  3. dia pkai gam ke kt belakang..(sorry noob sikit..:D)

    ReplyDelete
  4. dear nak, booking dulu awal bulan baru bayar..boleh tak..hehehe.. nak buat gak nati beli ngan azreen kan.. beskkan buat sendiri

    ReplyDelete
  5. (kenapa TERHAD?!..tidak tidak!)..oh maaf mengingau jap. er mcm bekenan. ok ASAP email cik jambu. :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. terhad!!dapatkan sementara stok masih ada..=)

      Delete
  6. nak......
    tapi macam mana nak guna?ada gam ke acane?

    ReplyDelete
  7. mesti akak ikut tuto kak azreen kan:)

    ReplyDelete
  8. tempek kat pipi belah kanan satu.. belah kiri satu.. haha
    *makin maju skang ni.. gud luck

    ReplyDelete
  9. wah..cantik..

    macam tutor azreen chan..kat mana boleh beli sticker exposy kosong tu?

    ReplyDelete
  10. tumpang tanya sis, boleh terima tempahan lagi ke?

    ReplyDelete