Sunday, November 18, 2012

Cuti-Pertunangan Abang


serius pantas masa berlalu..minggu lepas kerja selang-selang...pada mulanya tidak mahu cuti...tapi cuti ada lagi..jadi aku cuti juga hari jumaat.kebetulan abang mahu tunang hari sabtu..jumaat itu aku kena bawak ibu pergi beli barang untuk letak di hantaran...cuti aku untuk family aku..
sabtu bersamaan 17 november,kami keluarga besar pergi meminang untuk abang di Setiawan,Perak...selamat bertunang Abang..dia satu-satunya abang aku..ikutkan hati memang tidak bersedia mahu lepaskan abang..serius aku dapat merasakan berkongsi kasih bila dia sudah beristeri nanti..kami besar bersama 3 beradik..memang rapat..tapi masing-masing ada kehidupan masing-masing suatu hari nanti..jadi aku kena bersedia melepaskan dia jugak suatu hari nanti...tidak sangka kami 3 beradik sudah besar..semoga kami dapat berjasa kepada ibu abah..ameen..

19 comments:

  1. tahniah..comelnya tunang abang kamu

    ReplyDelete
  2. tahniah,nnti naik pelamin sama2 ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tidak..sy naik pelamin dulu..insyaALLAH..=)

      Delete
  3. tahniah untuk abang, sweet je beradik2 tyra ne.. xpe da kawen pun boleh manje2 ngan abang..

    ReplyDelete
  4. Tahniah untuk abg ipar..walau susah nak melepas..kene lepaskan jugak kan..kalau boleh fiza pun camtu gak dulu..but now,ok je ^__^

    ReplyDelete
  5. eh silap taip..tahniah untuk abg tyrah!

    ReplyDelete
  6. mg susah nk lepaskan abg nti..ego kita kene kuat lpastu, klo rindu pun, buat2 je tak rindu pasni ye. (menci ada abg XD, ank tengah2 juga sy).

    15minit dr stiawan, manjung..=) huu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. syg sgt kt abg..tp jgn tunjuk..ego kena tinggi sikit.ahahaha...

      Delete
  7. tahniah buat abag MIJ.. eh..eh.. sitiawan.. kat ne tu.. dekat ngan umah mak cci..

    ReplyDelete

  8. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  9. tahniah untuk abang awak... XD

    ReplyDelete
  10. selamat bertunang utk abg awk...hee

    ReplyDelete
  11. Sila bagi abang tu kawen dulu.. haha

    ReplyDelete
  12. Suti untuk keluarga, terbaik! ;)
    Tahniah untuk abang tuan blog, semoga semuanya dipermudahkan.


    18hb tu abang aku selamat bersanding dekat rumah.. Bertambah kakak ipar.. Syukur.

    ReplyDelete