Saturday, November 10, 2012

PiPit Wonderful MArket



date : 10 Nov 2012 , Saturday
venue : Annexe Gallery , Central Market , KL
time : 12pm ~ 7pm
FREE ADMISSION


serius masuk saja rasa nak menjerit tengok hasil tangan mereka yang sangat kreatif...rasa nak pinjam bawak balik..siapa tak kenal erti seni memang rasa tak menarik..lepastu komplain harga mahal..memang la mahal sebab mereka buat dengan hasil titik peluh tangan mereka...bukan senang..

siapa tak kenal azreen chan cepuk pala dia..XD...aku rasa ramai kenal dia...dia pelukis doodler by hand!!!...kagum dengan hasil beliau..mula-mula nak kenalkan diri memang malu takut dia tak kenal..tapi gaya dia anguk kepala macam dia kenal..XD.."hai saya merahitujambu"...fuh lega bila dia kenal..kenal ke??>_<

aku rasa korang tak kenal rupa paras orang di atas berbanding kenal hasil karya dia...dia pengomen tegar blog ini..kalau azreen chan aku biasa tengok rupa paras dia di blog..tapi yang ini aku biasa tengok hasil dia sahaja...tadaaaa...inilah cik kot biskot..alahai..comel aja orangnya...rasa nak gigit-gigit..nampak beliau teringat cookies..tambahan pula jumpa beliau dia famous amos..lagi membuatkan aku nak makan beliau..XD...biasa kita komen di blog..tapi kali ini jumpa muka ke muka...haaa...bila dah jumpa sila telek jerawat aku pepuas..=_="..rasa seronok sangat...semalam aku bawak ibu,adik,busu,adik sepupu dan bakal suami..insyaALLAH..


"awak tolong ambil gambar saya ni haaa"...>_< terima kasih ambil gambar saya...


**meletak kan gambar sendiri di blog menampakkan diri aku ini gedik bergambar..serius aku dah lama tak tangkap gambar syok sendiri...lalalalala~

24 comments:

  1. Wah lawanya cikot..(psst..tak sangka dia la cikot..he..he..)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. napa tak pegi.kalau tak boleh jumpa jugak..=)

      Delete
  3. Comel la cik biskot..thanks upload pic tu...baru kenal cik biskot..hehehe

    ReplyDelete
  4. biskot cikot comey ~
    dulu nickname saya pun biskot wahahaha!
    bestnya korang dpt pergi.
    kita takde peluang :(

    insya'allah satu hari nnti :D

    ReplyDelete
  5. bestnye, .. cikot bawak biskot tak.. hehehe.. tyra ngan azreen da macm adik beradik plop... pe korang kurus2 ne.. kalau sy ada mesti sy paling gedebob..hehehehe...

    ReplyDelete
  6. terimakasih awak, sudi berjumpa2.. (yang mana kalo xnak jumpa pun, mg kena jumpa gk hahaha). secret recipe. biskut handmade & button yg 2keping tu, jgn mkn tau. XD.

    ReplyDelete
  7. haha!tereveallah wajah sebenar cikot,pewiit!
    ala ruginye lambat sampai,klu tak mesti terjumpe dah :-D

    ReplyDelete
  8. tiga2 pelukis hebat ni cun2.hehe.
    sayangnya tak dapat datang.huhu. comels kretifssss gilessss semua2 tu

    ReplyDelete
  9. bestnye dpt g..ing tnk g jugk tp dr shah alam smlm smpai kl.hujan lebt..mls trun keta.huhu

    ReplyDelete
  10. pergh!!!...tak sempat nak pergi.. =__=''

    ReplyDelete
  11. Bestnya klu dpt join skli! >_<

    ReplyDelete
  12. teringin nak menjual kat pipit event..tapi only for invited crafter pulak..

    ReplyDelete
  13. comelnye Biskot.. aaa aa aaa...azreenchan pon.. aaaa aaa aaa.. kenapa awak tak jumpoa saya?.. koh koh koh

    ReplyDelete
  14. wahwahwah bila doodler berjumpe.. semua comel2 mcm doodle nye jugak!! eheee

    ReplyDelete
  15. bestnye dapat jumpa pencinta seni ni kan..dapat share minat tu! wahh..itukah dia cik cikot ye..^__^

    ReplyDelete
  16. eiii..comel nye..suke bnda2 comel ne..tp xpndai nk wat..huhu

    ReplyDelete
  17. jelos, tengok karya kreatif.
    bila la kita nak kreatif hehe
    lama tak datang sini >_<

    ReplyDelete