Tuesday, December 23, 2008

lega rasanyee....

fuhh!!..lega rasanyee...dpt gak aku rehat..(rehat ke??)......aku rasa tgn aku gerak jugak kt keyboard n mouse nih...muka aku ngadap jugak monitor yang terpampang drawing nih.....(rehat ke namenyee..??)..
dalam syarikat aku bekerja skang ni ade laa beberapa org akitek.. aku wt kerja dibawah salah seorg akitek syarikat aku bekerja skang ni(name die x yah laa sebut..)...die memang baik..x kedekut..tiap ptg ade je die panggil seorg pekerja ni suh ble minum ptg(goreng pisang n kopok lekor)..tp die ni jenis suke ckp sampai satu ofc dgr suara die..(maaf ya encik..)..tp ari ni x dpt dgr suara die.. sbb? die bercuti bermula ari ini hingga la new year..
fuuhh!!..lega rasanyee..jika x..dgr laa suara die memangil name aku..

akitek : haa...atiiiii!!dh siap??ok x??bleh x??(itu laa hari2 aku dgr dr mulut die..)

name je die cuti tp kerja die ttp bg..jgn arap laa nk rehat..hahaha..die siap wt pesanan lg..

akitek : besok sy dh mula cuti hingga thn baru..setiap kerja yg kamu dh siap tlg emailkan kepada sy..

*siap bg email die kt aku...(x amik pon..nnt ty laa org lain..huhu)

die kate aku wt kerja cpt(poyos)..die kate bagus la awk ni(poyos)..yelaa setiap projek kena submit cpt..die kena push dgn org ats...aku lak kena push dgn die..mane x nyee tgn aku ni cpt je wt kerja..hahaha..lg pon masa blaja lu aku dh biasakan dri wt kerja cpt..alhamdulilah..
tp ble die x de ssh plak nk bertanya..aku ni dh laa fresh..byk benda yang aku kena blaja..nasib laa die jenis x kedekut..alhamdulilah...(moga die di murahkan rezeki)..

8 comments:

  1. Hoho...Cik ati kite neh koja kt architect firm upenyes..

    Meh2...tgl design kan umah utk bliss, nak wat umah konsep bali tp mix ngan carribean pehtu landscape lak nk garden mode...moley??

    Hehe...

    ReplyDelete
  2. wah..desbliss minat ek umah cmtu..
    kang design x mampu lak nk bayonyee..huhhu

    ReplyDelete
  3. ngengade engko blis..ko tnggl kat setinggan jek..

    ReplyDelete
  4. hehehe...biarlaa desbliss tu..die nk gak merasa umah berkonsep..
    huhhuu

    ReplyDelete
  5. ehh pesal dzul nyemak kt sini..


    syuh syuh bette syuh..

    ehh dzul, ko bdak skola lg dik...ko mane taw pape...hakhak. X gitu cit ati..kui3 :P

    ReplyDelete
  6. yeah,2 lwan 1,xpe2,tyme nih kowunk mng..hoho..

    ReplyDelete