Sunday, February 21, 2010

jalan2 cari ketenangan


seperti biasa ruti harian ke rumah nenek tercinta..
sebelom tu g basuh kereta yang sudah berkeladak..cam masuk hutan pulak kotornya..
mana tak nya..ada construction kt depan tu..
so habuk ngan tanah merah semua ade memackupkan kereta aku..sgt tekanan bila tengok..
dah laa aku yang nak bawak.
kang jatuh imej aku bila jejaka tengok pemandunyee perempuan tapi kereta cm apa ntah..huhuhu

sampai je kerumah nenek sudah berjanji dengan my teddy mahu keluar dgn dia..
mula2 mahu g pavillon..tapi taku ramai mahu tengok wayang tak jadi g situ..
pergi laa mines..igt mines ada laa cite sedap2..konon nk tengok "my name is khan.."
tapi tak de..cite lain pon tak best.banyak cerita cina..nk tengok wolfman..
tapi semlm abg sepupu dh belanja tengok kt e curve..
so tak nk laa tengok dua kali bazir..
jadi amik keputusan tak yah tengok..tunggu laa minggu depan..

jalan2 selesaikan masalah..
pastu g makan kt A&W..suke float..sedap..
pastu g karaoke..first time kot nyanyi kt karaoke..wakakah..
yang kelakar nyanyi lagu dangdut..cinta ku 100%..
amik 3 lagi je.satu aku n 2 lagu plak my teddy nyanyi..
baru laa aku tahu betapa leganya nyanyi..ahahah..
pastu terus balik sebab dengar bunyi guruh..tandanya mahu hujan..huhu..

*maafkan ku jika melukakan kau..

6 comments:

  1. xtgok lagi..tapi diorg ckp best laa

    ReplyDelete
  2. xde sape bg..just tangkap gambar jee

    ReplyDelete
  3. nak tgk my name is Khan gak..
    ada kwn ckp, kat Sunway je ada..
    yeayy nak g sok :)

    ReplyDelete
  4. fana-la..nk g gak laa cmtu tu.huk..

    ReplyDelete