Sunday, March 14, 2010

budak pandai

semalam ke rumah nenek....seperti biasa..
tiba2 busu ada tunjukan sesuatu seperti potongan kotak..
rupanya anak dia buat buku cerita sendiri mengunakan potongan kotak....
memang bijak+kreatif..aku dulu tak penah tefikir pon mcm tu..
budak2 sekarang makan MCD KFC pun leh pandai cmtu..
ahahaha..takde laa.. tapi memang betul..
dia boleh buat buku cerita sendiri..pastu siap lukis balik apa yg dia cerita tu..
kredit kepujian kt PUTERI NUR DAYANA..
aku tak sangka budak sekarang memang maju ke hadapan dari
aku dulu sekolah rendah hingus2 lagi..
gi sekolah pon nk kena berhantar..ahahah..(mengada namanya tu)..
alhamdulilah..maju ke arah kebaikan takpe..minta dijohkan dari kejahatan..amin..


*aku memang syg mereka...

8 comments:

  1. wahh..dah besar la pu3 dgn abg die..rendu la plak kat bdk2 ni tgk pic diorg..huhu..anyway..i hope dorang dpt membesar dgn cpt n sehat2 slalu k....(",)

    ReplyDelete
  2. kenal ke??sapa lak ni??
    abg dia mana pulak ni??tu kan kakak dia..

    ReplyDelete
  3. nice...
    budak2 skng mmng over bijak..
    =)

    ReplyDelete
  4. budak2 skang memang bijak pon..=)

    ReplyDelete
  5. eh2..xprasan plak..syakira ghupenye..dah besar benor syakira ek..hehe..sory...... =)

    ReplyDelete
  6. ngee.

    es0k2 jadi insan yg baek ye yang ?

    ecece.

    ReplyDelete