Tuesday, December 28, 2010

C3 atau X5

lain yang nak di rembat..lain yang aku rembat..akhirnya capai jugak cita2 nak pakai phone baru..heee...sepatutnya aku meminati Nokia C3..tapi bila tengok Nokia X5 kali pertama dekat The Mall dengan kawan office jadi jatuh cinta pulak pada X5..tapi belom berangan mahu membelinya lagi..*padahal pitih takdok lagi masa tu...
dalam hati masih berangan2 mahu C3...mahu rembat jugak bulan ni...aku dah pulun OT untuk beli phone..akhirnya tercapai jugak beli..tapi bukan C3.. X5 yang aku rembat......yeeeeaaaahhh....kelebihan phone X5 tu korang pergi la cari sendiri kat internet ye...weee~



*ramai yang cakap X5 ni kecik..tak puas..tapi aku puas hati jugak..=)....

16 comments:

  1. er er C3 kot. X5 Cm petak sgt jer :D

    ReplyDelete
  2. berapa hengget reganya ni....hik3

    ReplyDelete
  3. c3 cun..
    tp xdek 3g..huhu
    xlaju ngt lw tenet..

    huk3

    ReplyDelete
  4. uish..! sis beli dulu hp?? huhu nk beli jgak la mcm ni..

    *yeah,kalu pink tu yg penting!! wahaha.. nice phone.. cumel! PINK!!!!

    ReplyDelete
  5. berapa harga dia? comelnyaaaa!!!


    terima kasih komen entry saya tajuk help me! help me! :) Selamat tahun baru :)

    ReplyDelete
  6. bg aku mmg susah la pkai kecik2 ni.. sbb jari aku besar.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  7. Beli x5????
    Feeeewiittttt...
    tapi mmng kecik kan?
    xpe la..asalkan u puas hati =)

    ReplyDelete
  8. pink..sangat cute

    ReplyDelete