Saturday, January 15, 2011

bila si comel mengangu hidup aku??

bila si comel mengangu hidup aku..aku dah tak kisah...hehehe..si comel penawar hidup aku sekeluarga sangat geram tengok korang tau...sblom ni aku penah post gambar pasal si comel ni klik...tapi lau lama sangat2 tak bersihkan sarang diorg..mak ai..bau tak ingat punya..adik la yang selalu bersihkan si comel ni...lau dia takde ibu yang bersihkan...aku???aku tukang gentel diorg jee..hehehehe...









*kredit dekat ibu sebab ibu yang amil gambar diorg...bila diorg buat benda pelik je ibu tangkap gambar diorg.comel kan??geram kan???rasa nak kemam diorg ni kan??hehehe

12 comments:

  1. Hamster kat umah aku dah mati lorh..
    Bntg ni pelik owh..
    Siang dia tido, mlm2 barulah dia cergas..

    ReplyDelete
  2. haah..betul2 pelik..siang dia tido mlm dia jg

    ReplyDelete
  3. comel btol la hamster tido.. akak! nak seko boleh?XD

    ReplyDelete
  4. cumel tul~ hehe :)
    mcm ct cumel.. wakaka

    ReplyDelete
  5. cOmel sgt!
    pernah bela diOrng gak dOlu-dOlu :D
    sOnOk bler dh ade ank nnti..sgt kecik n pink cOlOur ok? ^_^

    ReplyDelete
  6. hamster!!!! waa.. comel! pnjam bleh? kekeke

    ReplyDelete
  7. kite suke kucing..
    nk bela 2-2 tkut gaduh hehe~

    ReplyDelete
  8. kite pun ade ! hehehe comel sangat kan! nnt nk beli lagi sekor. cian die membujang hikhik

    ReplyDelete