Saturday, February 19, 2011

masihkah kau ingat~

bila dah boring tak tahu nak update..apa lagi pergi bukak keje2 lama masa belajar..snap..snap..haaa..jom tengok hasil masa aku sem satu dulu...masa mula2 kena belajar melukis..pensyarah letak bawang kat depan pastu kita suruh kita lukiskan balik...lukisan kedua..dia suruh letakkan tangan di atas meja..lepastu lukiskan balik tangan tu..aku ikut je la..lepastu jom tengok hasil lukisan hasil dari aku..taraaaaaa..tapi lukisan ni ada teknik..kena gunakan teknik yang telah di ajar..so ikut je laa




*macam tangan laki jee tangan aku..ahahaha

9 comments:

  1. chantek la.. kamoo membng terer melukis ea..

    jom join lucky draw..

    saye tag awak kat sini: http://mawarmawarputih.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizzty.html

    nak tau lebih lanjut, pegi sini: http://coratcorethujungjari.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizzty.html

    ReplyDelete
  2. ala pandainya melukiss! mmg tangan seni ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Ko keje ape?
    Hahaha..
    Pandai ko melukis ek..
    Aku harammmmm..
    Ngee.. :)


    Entry Terbaru 1 : "Saya Mahu Tips Kecantikan Dari Blog Fatin Liyana"
    Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Duit Nuffnang Dari Blog Redmummy"

    ReplyDelete
  4. serius teringat zaman study dahulu

    ReplyDelete
  5. sy lagi tareti melukis siyes! wuwuuw sedih dgn diri sdnri wuwuuww

    ReplyDelete