Saturday, May 14, 2011

SEMAKAN DAFTAR PEMILIH

tahun ni jadi ke mengundi??kalau jadi..pertama kali dalam hidup aku pergi mengundi...jumaat ritu kawan aku semak nama beliau..nama beliau tiada..walhal beliau dah pon mendaftar dekat tempat beliau...beliau tak puas hati beliau menyuruh aku semak nama aku ..aku pon taip nombor ic aku...ada pon..kalau tidak di daftar akan keluar perkataan dekat bawah ni


kalau sudah di daftarkan akan keluar yang ni


sesiapa nak semak nama beliau dah di daftar ke belum sila klik SINI...anda akan tahu jawapannya..

8 comments:

  1. weeee dah dftr jugak...thx share link..nk pi cek jugak..:)

    ReplyDelete
  2. haha dah daftar dah kat uitm dari bulan 2 hari tu. tapi still tiada dalam record. xnak bagi ngundi gamaknya.

    ReplyDelete
  3. thn nie klu kena mengundi....nk masuk 3 kali laa mengundi..

    ReplyDelete
  4. yeahhhhh...mambang follower ke-600 kt sini :)))) ade hadiah x..ekekee...mambang da follow sini :)

    http://violencexx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hehehe sama ar kite...
    cha pon 1st time mgundi taun ni..
    yeyeyeyeye.. eksaited...hikhik

    ReplyDelete
  6. Aku sudahhhhhhhh.. Blueekkk..

    ReplyDelete
  7. beliau tu adalah saya...hehehe...aku daftar balik hujung bulan nie^^

    ReplyDelete