Monday, June 27, 2011

perempuan suka apa?



perempuan suka coklat / bunga / patung???

kalau aku di beri pilihan semua aku tak suka..aku suka duit...ahahaha... sebab tak suka??

coklat : aku tak suka sangat makan coklat..sakit gigi....bukan tak suka langsung..sikit-sikit aku belajar makan coklat sebab encik kasih suka makan..dalam peti ais rumah aku pula melambak coklat..sampaikan tak ingin aku bukak peti ais..hahahaha

bunga : aku pernah dapat bunga sekali masa konvo..dan sekali masa putus cinta..ahahahah...putus cinta???dulu-dulu..shadap!!ahahah

patung : aku tak pernah dapat patung besar..lagi pon aku tak suka peluk benda berbulu..baik aku peluk bantal busuk aku..ahahaha

aku sangat berbeza dengan adik..dia suka coklat/patung...tapi tidak aku...

*walaupon cerita nora elena sudah lama habis tapi demam seth masih belum kebah lagi...semua isteri ingin di layan seperti nora elena..ahahaha..


kisah lain
perbualan anak beranak malam tadi :-

di sebabkan pengaruh tv..dalam drama itu aku melihat ibu kepada lelaki itu memarahi teman perempuan anaknya.. "jangan dekat anak aku jika tidak kamu susah nanti"..percakapan beliau membuatkan aku berang walhal ianya hanya drama semata-mata..ahahaha

aku : ibu jangan lah nak larang-larang anak macam tu..

ibu : *ibu senyum lalu berlawak..kalau ibu..ibu akan cakap " bila nak masuk minang anak ibu"

aku : glup!diam terus

*perli ke apa ibu ni...


jenis aku kalau tak suka aku cakap...tapi jangan sampai lukakan hati ibu...

*JOM KLIK PROMOSI RAYA TRIPLE A SHOP



15 comments:

  1. Cik Semut tak kisah... org bagi amik... dapat coklat, makan... dapat muke, simpan smpai kering..dapat bear pun simpan dlm almari...(takot rosak) ehehheh.. kalau tak dapat pun tak pe.. =)

    ReplyDelete
  2. 2 kisah dlm satu.. hehehe.. btw, fa suka tiga2~ hee.. coklat sedap! bunga wangi~ teddy bear gemuk sedap dipeluk begitu saja~ heee ;D

    ReplyDelete
  3. coklat xmau??bagi aku mey!coklat umah jija aku suka habiskan.hahahaha...

    ReplyDelete
  4. ko msti tgk citer fasha petang2 kan?sbb smlm dialog antra ibu lelaki tu sound fasha mcm tu.chett!!

    ReplyDelete
  5. suka semuanya. paling suka teddy bear la!! hehee

    ReplyDelete
  6. coklat bukan teman baik wanita kah?

    ReplyDelete
  7. antara cekelat/bunga/patung

    cuma patung jer x penah dapat..tsk!

    ReplyDelete
  8. aku nak pilih iphone4 boleh ka tirah?hehehehe

    ReplyDelete
  9. suka tiga2! tapi coklat paling suka yang gelap. manis2 pahit hehehe..

    ReplyDelete
  10. haha..ku nk suka sume..mende free,kebas jela..haha

    ReplyDelete
  11. Semua aku suka selagi mana ianya satu pemberian.. Tapi kalau ikut hati aku nak kereta, rumah, duit dll.. Hahahaha.. Aku coklat, bunya dah penah dapat.. Patung je tak penah.. teringin nak dapat patung garfield besar owh.. Ngee :)

    ReplyDelete
  12. hahaha...terdiam terus.klu suka terus masuk minang ye. ;)

    ReplyDelete
  13. gf abg pun x ske 3bnd ni.tp abg ske. :D so dia yg bg abg.hahahah

    ReplyDelete