Friday, July 8, 2011

rindu~



rindu boleh di ungkap..
rindu boleh di rasa..tapi boleh di makan tak??



13 comments:

  1. heee...comel la...hermmm..kalau Mr D ni mau dia bagi ayat
    "bleh makan,makan penampar,huh!..itu pun nak nangis"....
    uwaaaaa.....ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  2. Ya...saya pun dalam kerinduan sekrg..huuuu

    ReplyDelete
  3. keh keh..rindu tu ape??
    ada bangla pnh tny mmbe gua cmtu..

    ReplyDelete
  4. Rindu ape kau ni??? Hahaha..

    ReplyDelete
  5. mane blh nk makan rindu....hahahah RINDU samapi blh menagis kan...rindu yg smapi nk cakp pape pun tak blh :(

    ReplyDelete
  6. rindu bole dimakan klu kita tkr nm burger kpd rindu.wawawaa ;))"aku ske mkn burger=aku ske mkn rindu" ;)

    ReplyDelete
  7. bloh sajoh di makan hahahaha

    ReplyDelete
  8. makan pon sedap .. dasat juga ek kalau perempuan nanges2 ni .. cakap sikit je, tibe2 meleleh air mata dah .. seram2 ..

    ReplyDelete
  9. hahahah ;)) rindu dndm cmne plk?

    ReplyDelete