kesilapan yang di buat kadang-kadang boleh di jadikan bahan ketawa orang ramai..hari itu aku nak beli barang peribadi tidak kisahlah di guardian atau pon watsons..selalunya aku beli barang di watsons sebab dah ada membercard..konon nak kumpul point..tapi yang aku jumpa dulu guardian jadi amik keputusan nak masuk ke guardian...pilih punya pilih dah jumpa barang yang di cari...terus pergi ke kaunter pembayaran..aku lupa yang aku masuk di guardian...dengan muka agak biasa aku mengeluarkan member card watsons..terus orang di kaunter pembayar itu menegur aku "
ini guardian bukan watsons ya"..aku ???muka agak malu di situ...tapi yang tidak puasa hatinya kenapa dia dengan muka garang dan nada agak keras menegur aku..bolehkan tegur secara berhemah..aku pon cakap dekat encik kasih "
patutlah dia tegur dengan muka serius rupanya salah"..sengaja aku cakap kuat...orang lain pon puasa juga..tapi boleh je senyum..bukan kena bayar pon kan????dah ramai aku pergi mana-mana kedai mesti muka seposen lepastu kerja macam nak taknak..aku yang tukang beli pula yang lebih ramah berbanding tukang jual...
**teringat lagu senyum..."senyum tak perlu kata apa-apa"
cerita doodle
- nak doodle free di hari raya sila klik SINI atau pon SINI...
- doodle trade untuk cik domo
**agak tidak jadi baju kaften doodle...sekarang ni fesyen orang pakai baju kaftan dress kan??
cerita selalu :
teruk toi..
ReplyDeletesenyum kan sennag..
Biasalah tu.. Kadang2 customer elok, jurujual cam tak ikhlas jek.. Bila Jurujual dah elok, customer plak exsyen lebih.. Kan?????????? Tu yang best beli o9 jek.. Peniaga baik2 je.. Tapi ade jugak penipu!!! Hahaha..
ReplyDeletekeh keh~~marah lettew~~
ReplyDeleteselalu juga kena dgn org mcm tu..klu X nk keja..baik duk rumah jer kan..keja pun mcm X ikhlas..
ReplyDeleteni dah terbiasa sangat ni pergi watson. tapi sepatutnya jurujual tu tak boleh lah buat macam tu.
ReplyDeletesaya sangat tak suka pergi kedai yang orang layan endah tak endah~ tapi tak suka juga ergi kedai yang jurujual ikut ke mana aje kite pergi. hek
senyum xperlu kata apa-apa..
ReplyDeletehehe
comelnya doodle kite...wahhh~
tenkiu3x.. XD
nnt kte wat doodle tok awk yek :)
Betul... betul... setuju..
ReplyDeletehehe. kdg2 manusia bersifat mcm 2.
ReplyDeletesabar, kalau dia tak boleh sabar. kita lah yg kena sabar. tq
BW sini....
ReplyDeleteto my blog - Acapsuur (>,<)
Klu sy, dah lama tegur cashier tu.
ReplyDeletewah2. agak sombong ye di situ. macam mana la bos diaorg amek kerja sedangkan perangai mcm tu.
ReplyDeletetp lawak bab salah kedai tu sebab kita serupa.
eh awak. sy x mintak untuk doodle trade pun. ni first time masuk blog awk. ada salah faham ni. sy x berani g nak bt doodle trade sebab sy buat doodle x cantik lg.sorry ye.(takyah publish la comment ni.)
ReplyDeleteemh emh emh...org mcm nie pon ade...yg die emo sgt tu psl ape...bukan org sengaja pon...dan bukan jugak watson tu kedai die pny nak terasa hati pon...ckp lembut2 la...ish2x
ReplyDeletemood nk raya kot..tapi die kena keja lagi..
ReplyDeletehehe..^^
hahha malu jugak ek.
ReplyDeletedoodle tu knape mate juling??hahha comel aje..
eee..saya pun tak suka kalo cashier yg tak reti nk senyum..muka kelat semacam..nk beli brg pun tak jadi huhu
ReplyDeletebiasalah tu...dah selalu jumpa yang garang muka sikit pun tak manis....hmmm... mahal sangat senyuman diorang agaknya...
ReplyDeletesy pun ade kad watson tu..tp stkt ni xpenah tersalah lagi la bagi kat kaunter guardian..hahaha..lawak la
ReplyDeletekeh3x biasalah blur3x .. mmg rata2 nya masam je muka ..xpe kita senyum kat depa k
ReplyDeletesabar yea cik merah...sy pun pernah kena..biasa la tu...jalan-jalan kat sini ambik doodle free..boleh eh..trima kasih..=)
ReplyDeletehehe..kesilapan yg normal not? kdg2 kita kalut atau x perasan kan..hehe..
ReplyDeleteheiyshhhh geram betul kalo pkrja yg cmni taw..pe slh tegur baik..ini sound cm nk mtk pelempang kuasa tiga !
ReplyDeleteklo kte pun kte sound dy slmber jgk..kte mmg ske sound blk klo pkrja kurg ajr ngn kte..perli2 ke
apalah tegur dengan nada bergurau ka, senyum ka....macamlah big crime sgt slh card tu.
ReplyDeletexska kalo org wt mka garang. huhuhu..
ReplyDeletemmt ptt pn ckp kuat2.. bior dia rti malu.. tu pn kalo dia rti la.. hehehehe
tak gheti lukis doodle... :( blh ker bertukar..akak lukis chantek...jejej
ReplyDeletehaha . lain kali cover malu dengan marah orang tu balik . :D
ReplyDeletehaha adehh. tapi mmg sedih kan kalau org tu sound macamla kite buat kesalahan membunuh je. hukhukkk. mmg rasa tak puas hati grr grrr..
ReplyDeletep/s: dah amek dah doodle aritu. tak sempat nak komen hehe. anyway, thnx sangat ^___^
casher tu tgh badmood kot. heheh.. sabar je lahh. bolan puasa :0
ReplyDeleteorang macam ni patut di lesing jer...hehe
ReplyDeletemaluuuu..nape boleh silap?haha
ReplyDeletecashier tu tengah peod tu :D
haha. aida slalu jumpa spesis yang macam tu. =.=
ReplyDeletebetul tu dear.i dulu pnah jd cashier taw. if xlarat sesgt pon i senyum je. tp sllu nye i akn senyum lebar2 lah, even kekadang customer wt tataw je. huhuu T_T
ReplyDeletedoodle awak da siap..hehehehehe
ReplyDeletehttp://teratakcikasfz.blogspot.com/2011/08/1-doodle-trade.html
anis perasan kebanyakan cashier mmg mcm toh..mb dorg dtrain mcm toh kot..bajet bagus..
ReplyDeleteika pun selalu gak terkena ng cashier cmni,nk xnk je keje huhu
ReplyDeletedia tgh marah la tu..wuu
ReplyDeletedia gaduh dgn bf dia kot .. tu pasal muka takleh control . hehe
ReplyDeletekah3
ReplyDeleteaku malu
tolong malu ley
senyum itu sedekah..jom pakat2 sedekah ^0^
ReplyDeletebesa lah tu beb, kebetulan dpt cashier yg x mesra alam
ReplyDeleteHahaha..sebabnya, dia marah u ada kad watsons, tp terguna kat Guardian.
ReplyDeleteDua2 store tu kan pesaing =P
mgkn sbb dia sorg je puasa dr pukul 6pg smpai 6pg esoknya.pfftt~
ReplyDelete