Wednesday, December 28, 2011

kebolehan



aku cukup kagum bila lelaki baik pon perempuan pandai melukis dan kreatif...bila merajuk melukis sesuatu yang boleh membuatkan kita senyum semula...bila hari ulang tahun buatkan kad..kadang-kadang kita tidak mampu membeli hadiah.tapi jika kita bijak menggunakan kebolehkan kita..insyaALLAH..yang murah jadi mahal...dulu aku sangat rajin buat kad untuk ibu..tidak kira hari ibu ke hari lahir dia ke mesti wajib aku beri kad yang di buat sendiri pada ibu..sekarang kemalasan menguasai..teknologi semakin canggih.tunjuk saja nak apa..nak kad bunyi-bunyi..gerak-gerak semua tersedia ada..hanya mengeluarkan wang ringgit sahaja.....

**mencari idea untuk melukis pelamin..eceh..=_="



34 comments:

  1. kite reti lukis guna tgn je...kat pc mcm hampehhh

    ReplyDelete
  2. Waaa.....Athirah lukis kat tangan ke biasa?susah maaa ;)

    ReplyDelete
  3. bagusnya kalau dianugerahkan kebolehan melukis. alhamdulillah. jeless nye.

    ReplyDelete
  4. nak guna cara nih jugak ler :D
    lagi sng nk buat dudel

    ReplyDelete
  5. masa kecik sgt minat melukis..tp bila dh besoo ni...ntah ke mana bakat tu melayang...hik3

    ReplyDelete
  6. setiap org ada kebolehan..gunakan sebaik mungkin ^_^..tyra nak lukis pelamin?mesti comel pelamin tyra nanti kan..mesti ade PINK jugak kan..hehe

    ReplyDelete
  7. wahhh...moga2 jadi lah lukisan pelamin yg diangan-angan kan tu

    ReplyDelete
  8. tu la berkembang nya teknologi tak semestinya kita tak bole kreatif. nak atau tak nak je kan.

    eceh ko nak lukis pelamin nak letak kat kad kawen ke.

    ReplyDelete
  9. bila rajin bertukar malas kan... huhuhu... mcm tu jgk la kalau bab menulis2 ni.

    ReplyDelete
  10. ko kurus sgt ke sampai org ckp ko tak makan. gi sumbat mulut orang tu ngan roti banyak banyak sampai dia takleh ckap. hahahaha. ok tak

    ReplyDelete
  11. sampai sekarang aida tak pandai melukis.. T-T

    ReplyDelete
  12. pelamin? ehem. nak naik dah ke?

    ReplyDelete
  13. masih merasa kagum dgn manusia2 yg kretip mghasilkan hadiah dgn kekretifan sendiri :)

    ReplyDelete
  14. rara minat lukis.tp bakat kureng.hehe

    ReplyDelete
  15. dari kecik sampai besaq teringin pandai melukis, tp x pandai2 jgk..menangis pndai...hihi

    fenomena akhir tahun

    ReplyDelete
  16. andai dapat yang tahu memujuk..untung la =)

    ReplyDelete
  17. tak pandai melukis, smpailah sekarang :(

    ReplyDelete
  18. kebolehan... sebahagian besarnya datang dr usaha... dn selebihnya bakat

    ReplyDelete
  19. best bile melukis dan lihat hasilnya.. ;DD

    ReplyDelete
  20. untungla org pandai melukis bole luah ekspresi perasaan melalui lukisan :)

    ReplyDelete
  21. haluuuu dear.lama tak singgah sini.musim final exam sudah tiba..terpaksa stop jejalan ke blog ^___^ u sht ker? cantik lukisan uhh...mmg lau laki bagi lukisan kat awek dia..serius mesti terharu gilews kan..sbb yg tu lg berharga daripada benda lain yg mhl2 ;)

    ReplyDelete
  22. haluuuu dear.lama tak singgah sini.musim final exam sudah tiba..terpaksa stop jejalan ke blog ^___^ u sht ker? cantik lukisan uhh...mmg lau laki bagi lukisan kat awek dia..serius mesti terharu gilews kan..sbb yg tu lg berharga daripada benda lain yg mhl2 ;)

    ReplyDelete
  23. sangat kagum dengan pelukis yang boleh menghabiskan masa berjam-jam untuk mendetailkan lukisan..

    ReplyDelete
  24. wah kak..
    dh dekat ke tarikh langsungnye ? ^^
    maaf lama tak jenguk sini.

    ReplyDelete
  25. waa, u're very talented..interested with all ur doodles

    ReplyDelete
  26. Mmg comel kalau yg lg sprg ada bakat gak, mesti syok saing dr segi kreativiti hihi

    ReplyDelete
  27. tak semua orang ada kebolehan macam ni, semuanya anugerah Allah.. :) kan?

    ReplyDelete
  28. dan aku kagum dengan kau der.. uwaa.. apesal cantik sgt lukisan kat sebelah.. lelaki pakai songkok tu.. T.T.. sgt jeles. macam ne hang leh wat... kagum kagum!

    ReplyDelete
  29. cik ana kagum gila dgn MIJ! terer buat dudel! PELAMIN?? ehem~ =P






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete