Thursday, January 12, 2012

doodle ubat


cian doodle tu dalam panadol bila demam...^_*..ok takda kaitan..aku baru dapat doodle capsule dari rakan blogger  WLA-"kami pencinta seni"..sangat unik sebab bentuk ubat..yang seronok aku seorang je yang dapat.. yang lain jika berminat boleh tempah doodle capsule dari beliau..beliau ialah SUper Fi..jika berminat nak tempah doodle capsule sila klik sini.


*pertama kali tempahan header di suruh buat vektor..=_=" biasanya aku ni pencinta doodle je..tapi aku gagahkan juga buat vektor beliau..alhamdulilah menjadi!!! penempah pon suka..=)..jika nak lihat hasil header vektor aku sila klik sini..

36 comments:

  1. haha..~ comel je doodle panadol tu..untung dpat khas doodle capsule..hah~ saya sape freebies fi je :))

    ReplyDelete
  2. wah nice2...... makin maju...hidup pecinta seni...pewittt

    ReplyDelete
  3. perhhhhh ubat pon jd dudel!
    mmg SENI la u olls!!!! :)









    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  4. Wah.. berbakat gila cik tira ni.. serba boleh.. btw, doodle untuk awak dah siap.. Jemput la ambik k...

    ReplyDelete
  5. dudel panadol la plak...
    kan dah kata mesti menjadi punye vector tuu...

    ReplyDelete
  6. kalau betul2 ada ubat camtu, bole bg alasan bila x mau mkn ubat. ckp sbb syg nk mkn~~~ hehe..

    ReplyDelete
  7. comels giler.kamu mmg berbakat sgt,

    ReplyDelete
  8. kretif gila...comel je dia duduk dalam kapsul tu..haha

    ReplyDelete
  9. beb! thanxxx! akak suke, nanti nak tempah lagi okeysss! :))

    ReplyDelete
  10. mana belajar buat doodle ni..comel2..kreatif..Anugerah ALLAH.jgn sia2kan tau!

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  11. Ada tiga benda nak komen..

    First!

    :Saya jeles tengok capsule tu.. :D .Nak jugak :3

    Second!

    :Doodle Merah tu duk dalam apa tu?roda ke?hehehe :D

    Third

    :Vector tu comel...comel pada mana?comel pada warna dan line dia :D

    Yang Benar,
    Si Kacak Disebalik Monitor

    ReplyDelete
  12. comel capsule doodle tu. vektor header ko lawa weh.

    ReplyDelete
  13. aiii,da makin comel la doodle..sukesuke <3

    ReplyDelete
  14. comel la pulok doodle yg ala panadol tu weh

    ReplyDelete
  15. huu pandai nye korg buat.
    comel2 blake.
    ni jeles ni..hee

    ReplyDelete
  16. doodle panadol sedih nak kene telan.

    ReplyDelete
  17. comel doodle MIJ buat..memang dr dulu lagi dah comel..kehkeh..mata doodle pon smakin hari smakin byk kreatif :D
    untungla dapat doodle capsule..kreatif dan comel..neway,MIJ,vektor tu apa?

    ReplyDelete
  18. comelnya...kalau ubat kapsul comel2...mesti ramai suka makan ubat...haha

    ReplyDelete
  19. Pun nak ulang taip macm yang diaorang taip.. Comel!

    Kalau betul ubat macam ni mungkin kadar budak perempuan takut telan ubat akan berkurang.. ;D

    ReplyDelete
  20. nasib baik kartun je. cuba kalau org betul sumbat dalam panadol, pe jadik?

    ReplyDelete
  21. besnyee masuk blog ni..comey n simple

    ReplyDelete