Monday, January 2, 2012

hilangkan bau tiak

meh nak ajar cara-cara nak menghilangkan bau badan...mula-mula pergi beli limau nipis...belahkan limau nipis itu..

 ambil limau lalu sental-sental di ketiak anda...
sental dengan rata di ketiak anda..kalau rajin sental badan dan kaki juga..sila amalkan seminggu..insyaALLAH bau limau badan anda..eceh..selamat mencuba...=_="..Abangla boleh amalkan petua ni..tidak perlu beli mahal-mahal deodorant..
**tiadak unsur-unsur 18sx..ketiadaan idea..=_="



30 comments:

  1. seksi nyee...da makin kurus da dudel2 kt sini hehe
    *kata azam nk gemok, dudel pun kena gemok gak ler

    ReplyDelete
  2. haha ! betul tu . bgus bgus ~~ hm , tapi sakit sikitlah kan ~~

    ReplyDelete
  3. Memang terbukti keberkesanannya. Kena rajin buat, baru kekal lama =)
    Mat2 bangla kena buat petua ni la, kan>?? heee

    ReplyDelete
  4. ehh boleh ek ? baru tahu ni . nty nak try la . huhu

    ReplyDelete
  5. wah!!bagus tol doodle tu bg petua ek.. ^_^ *berkesan ke.. ^_^

    ReplyDelete
  6. nt msti wangi bau limau kan?heee..;p

    ReplyDelete
  7. err.. dlu pun pnh dgr gak psl ni :)

    ReplyDelete
  8. petua zaman berzaman yang ternyata berkesan ni.

    ReplyDelete
  9. seksi dudel..
    boleh syorkan kat abangla sekalian ni..

    ReplyDelete
  10. -dudel makin kuwus =P
    -makin comey ;)






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  11. hehehehe paling malas nk menenyeh limau tu.

    ReplyDelete
  12. kalau dalam iklan tv tak sebut ketiak. dia sebut bawah lengan hehe.

    ReplyDelete
  13. petua yang simple dan menjadi ni

    ReplyDelete
  14. hahaha..kalau jumpa kawan yg ada bau badan bolehla hadiahkan limau nipis bekilo kilo. bukan nak perli.concern la.

    jue paksa aku makan. aku tak nak sebenanya. =p

    ReplyDelete
  15. comel doodle mnyental ketiak itu..hehehe

    ReplyDelete
  16. pasaipa abag2 kita busuk2 eyh. hahah. nk suruh my abg2 amalkan petua ni. takpayah diorg nk beli perfume mahal2

    ReplyDelete
  17. saya baru sajaha terbaca tips ni dalam buku herbal atuk saya.hihi

    comellah doodle kamu =)

    ReplyDelete
  18. dudel comel bagi tips2 kebersihan..hehe..mesti dudel sentiasa bau limau.. :D

    ReplyDelete
  19. mcm ok je...nk cube lah mcm ni...thankz sbb bagi petua...

    ReplyDelete
  20. hihi, saper model "tiak" tu, shian dia..malu-malu sampai blushing

    ReplyDelete
  21. yeke merah? entah2 nipis ketiak panas terbakar...pedih kot...hahaha

    ReplyDelete
  22. euw ! uchuk ah bau tiak! kah2!! nice :) btw, comel2 doodle kat sini :)

    ReplyDelete