Wednesday, March 14, 2012

tuan tanah-SAI

inilah tuan tanah merahitujambu...lukisan potrait menggunakan sofware SAI daripada cik meg...beliau cakap agak susah nak buat..tapi kalau jenis memang pandai melukis susah pon boleh makan kacang lagi..XD..terima kasih meg..

**nurdani pernah lukis lukisan vektor potrait yang sama macam di atas tapi guna excel nak tengok klik sini...masing-masing ada teknik melukis yang berbeza dan menggunkan software berbeza..



22 comments:

  1. woah nmpak macam dilukis pakai watercolour dan brush. :) nice.

    ReplyDelete
  2. haha,sbb da terbiasa ngan muka lelaki je,MIJ yg first perempuan meg lukis :D

    ReplyDelete
  3. cantik...x reti gune software tu huuuu

    ReplyDelete
  4. eh guna sai pon leh ek?kasik r tutorial cikit..hehehehehehe ;)

    ReplyDelete
  5. aku tak reti, mcmana nak retikan ?


    Err.

    ReplyDelete
  6. lawalah :D mesti dah pro kan buat ni.

    ReplyDelete
  7. gilak ahh..seriyes terpaku..mengagumkan!cantik!

    ReplyDelete
  8. semua ada bakat yg sakit hebat hebat. bangga dpt kenal dgn blogger yg ada bakat tersendiri :)

    ReplyDelete
  9. owhh..cam gni ke wajah sahabat tuan halaman..hehe

    ReplyDelete
  10. Nampak realistik! Untunglah tuan tanah MIJ.. Kedudukan tahi lalat yang tepat.. ;)


    Tak pernah dengar pasal software SAI pun.. hehe

    ReplyDelete
  11. untungla orang lukiskan potret. lawa la.

    ReplyDelete
  12. pergh.. real laa... ni memang taraf pro ni

    ReplyDelete
  13. chantekkkkkk......nak ngooratttttt fewwwiitttt....=p
    love u...

    ReplyDelete