Sunday, July 15, 2012

roti canai najwa latif




**tercetus idea dari adik..^_^

blog cintaitujambu entry baru =_=


42 comments:

  1. roti canai kosong kosong kosong ....

    ReplyDelete
  2. haahkan... hahha.. kretip2... ^_^

    ReplyDelete
  3. hahaha. lain kali boleh la order ini macam. style sikit. kahkah

    ReplyDelete
  4. kalau bagi markah exam pun boleh ni. markah najwa latif.. kosong.. kosong haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. stail gak bagi marahkah cmtu..baik jgn..x pasal murid buat main2 je.XD

      Delete
  5. hehehe.. pndai ek... bru tau..harus cube order

    ReplyDelete
  6. lawanya kaler doodle tu..! betul :O~ lain.
    xpernah lgi kan cik jambu buat kaler ni. (ke sy yg ter-mis entri awk err)

    kering tekak. dey teh tarik najwa sadto, ammak.. xDDD

    ReplyDelete
  7. kosong kosong kosonggg~ HAHA

    ReplyDelete
  8. huhu...boleh jadik citer plak ek

    ReplyDelete
  9. kih kih kih... boleh pulak jadi macam tu ye..

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. kalau dia biasa dgr lagu tu mesti tak terkejut

      Delete
  11. femes lah lagi najwa latiff tu ye..lepas ni ape pulak yang ade.

    ReplyDelete
  12. pergh!suke ar...tomey2 aje...:P

    ReplyDelete
  13. heheh mata dah pandai sepet2 ye.

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. haah dear..confirm mamak penuh pas niXD

      Delete
  15. lepas nih kalau pegi kedai roti canai..boleh mintak macam nih..pak cik..roti najwa latif stu..kosong..kosong..ohhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan..tak pasal je mamak bagi pingan kosong..kosong.kosong..XD

      Delete
  16. haha..tak pernah terfikir pula..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang-kadang kita tak jangka ia akan keluar jugak dlm fikiran kita..XD

      Delete
  17. haha... betul jugak tu. kosong...kosong... xP

    ReplyDelete
  18. comel nye adik kata mcm tu.. ehehhe

    pandainyee... hahahaha, Roti canai kosong!

    ReplyDelete
  19. hehehe serius entry ni best :) heheheheehe najwa latif e hehehe esok nk mkn roti cnai nk ckp kt member la

    ReplyDelete
  20. hahaha gila kelakar!
    Kena nyanyi, baru mamak tu paham :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha..lau nyanyi lagi mamak pening..XD

      Delete
  21. nak roti canai kosong kosong kosong satu :)

    ReplyDelete
  22. Hihihihi.. 1 - comel, 9 - sangat comel. Aku bagi entri ni 9.5! ;))

    ReplyDelete