Tuesday, January 29, 2013

Perjalanan

apa kaitan jalan raya dengan budak sekolah?aku kurang pasti sebab belum mempunyai anak...perjalanan aku tak pasti jauh ke tak..tapi ambil masa 1 jam duduk dalam bas..kalau dapat duduk syukur..kalau tidak turun tangga sambil kaki menggigil...pergi google maps dan cari berapa kilo meter aku dari rawang sampai ke jalan ipoh kl..owhhh dalam 21.3km jauhnya..jauh ke?
serius tekak ni hampir nak keluar balik apa yang sarapan tadi..sebab jem ni membuatkan tekak ini sikit lagi nak muntah..tapi telankan jua...-_-...kalau tak jem tu bukan KL namanya...nak kata menyesal kerja dekat KL ni tak pasti yang pasti aku gembira jumaat ni cuti semula..minggu ni hanya kerja 3 hari dalam seminggu..kau ada??

24 comments:

  1. kalau x nak jem meh la dok ngan nieyl...tempat keje ngan umah just 15minit aje...hahaha~ x sempat nak merasa jem..hehe~

    ReplyDelete
  2. kat sini kalau hujan,jem la nak gi sekolah.hahaha!

    ReplyDelete
  3. sy pun g keja jauh..1jam tiap2 ari..

    ReplyDelete
  4. klo rumah dekat pun ada agendanya "tak apa rumah awk dekat, balik lewat pun tak apa kan".. =A= terasa nak bakar je lokasi kejadian. (syukur~alhamdullilah rumah dekat amin). minggu ni 3hari gak cuti. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bagi over time punya duit takpalah blk lambat pon..dkt senang bila emergency nk blk rumah...huhuhu

      Delete
  5. Mana-mana pun jem sekarang.. lambakan kereta :D

    ReplyDelete
  6. tu pasal kalau nak cari keje nanti br dekat sb sngan nak ulang alik kalu ada kecemasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. keje dkt dgn rumah xde dgn bidang sy..KL melambak...

      Delete
  7. deno kalau jem lama2 mesti rasa nak muntah.. loya duk dlm keta lama.. huhu.. nasib baik trg takde jem sgt.. biasa jem pun time raya n cuti sekolah.. ^^

    ReplyDelete
  8. begitulah KL.hehe. saya alhamdulillah tak tempuh jem, tak lalu tol dan tak payah lunch kat restoran. tempat kerja dekat dengan rumah.

    tapi..tapi..jelesnya tiga hari je keje...wuwu.saya masih kerja sampai sabtu

    ReplyDelete
  9. Dah biasa semua itu,bersabar ye sis,tak leh nak buat ape sbb ramai keje kat kl ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab bersabar dh 4 thn keje kt kl...-_-

      Delete
  10. , HAHA.. saya minggu ni dua kali je pergi kelas.. XD byk cuti

    ReplyDelete
  11. bestnya dia keje 3 hari je.:)

    ReplyDelete
  12. memag betul..kalau tak jam bukan KL namanye.nasiblah keje dekat je dari rumah..tapi hari hari hadap jam..huuu

    ReplyDelete