Sunday, March 24, 2013

#1-Product doodle merahitujambu

casing from rekrux


rubber stamp from EuphoriaCraftwork

Epoxy sticker from merahitujambu


button bedge from cik kot biskut

terima kasih kepada mereka terutama cik kot dan bakal abang ipar aku yang telah menjayakan produk untuk wedding aku..cuba untuk tidak cerewat bila menjadi costumer.. ngee..hampir penamat untuk menjadi bujang..14 hari lagi...mood kerja dah takda..huhuhu..citt..walhal kerja menimbun-nimbun...maaf encik akitek..aku cuba untuk siapkan kerja sebelum cuti..gaya macam cuti sebulan..walhal aku paling tak suka cuti sebab kena potong gaji...banyak woooo...hutang setiap bulan kena bayar..ingatkan raja sehari memang betul-betul raja.. =P..

**ikutkan hampir semua buat design sediri..dengan welcome board,banting,kad kahwin,guest book,doorgift...design daripada aku lepastu hantar printing..

23 comments:

  1. kreatif..semua comel2 belaka..>.<

    ReplyDelete
  2. wahh awesome sangat..nanti wedding sndri nk mcm mij lah.hehe

    ReplyDelete
  3. comey sgt..! tmbah2 casing enset tuh...geramnyaaaaaa..mcm nk gigit2...hee

    ReplyDelete
  4. TERBAIK LA .. JIMAT GILER :) KREATIF

    ReplyDelete
  5. kreatif & inovatif sgt orangnya cik MIJ ni :)
    dup dap dup dap <3

    ReplyDelete
  6. wahhhh comelnya..
    paling suka casing phone tu.. :D

    ReplyDelete
  7. Comel casing phone tu.. Nk 1.hehe. Nk tempah.hehe

    Selamat pengantin baru,semoga dipermudahkan.

    ReplyDelete
  8. singgah sini :)
    cantik doddle awk.

    ReplyDelete
  9. singgah lagi untuk exchange banner hehe :)

    http://cikkumbangbanner.blogspot.com/

    Jemput join Segmen: Bloglist 2013 Belog Cik Kumbang.
    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/2013/03/segmen-bloglist-2013-belog-cik-kumbang.html

    ReplyDelete
  10. Serious casing tu plg x tahan.... Sweet gila....

    ReplyDelete
  11. COMELNYA ! CASING PHONE TU PALING AWESOME SEKALI ^^

    ReplyDelete