Tuesday, June 18, 2013

Soalan

soalan-soalan yang biasa akan di tanya bila anda sudah berkahwin..
  • dah ada ke??
  • dah berisi ke?
  • ehem..ehem..dah berapa bulan?
  • dah piriod belum?

hehhh!!!bersiap sedia hadapi segala rintangan yang akan di terima..raya bakal menjelma..lagi la aku berdebar nak jumpa sanak saudara..sebab soalan-soalan di atas beliau akan tanya..fuh..bukan taknak..tapi dah mencuba..bukan mudah yang di sangkakan..semua kerja Tuhan..kita hanya mampu berusaha..tunggu usaha itu membuahkan hasil..insyaALLAH..
**sedalam mana pon kau selam tasik dayang bunting..sebanyak mana pon kau minum air tasik itu..kau ingat dengan semua itu kau boleh bunting?kau harus berusaha..dan berdoa..insyaALLAH..rezeki pasti ada..baru aku tahu perasaan itu bila aku dah kawin..hanya suami dan keluarga saja yang faham..baru 2 bulan lebih aku kahwin...buat masa ini aku belum sensitif lagi dengan soalan itu.. =)..akan datang tak pasti..maklumla hormon berubah-ubah..emosi manusia susah nak di kawal..heheheh..peaceeeee yoooo...



iklan : berminat nak tempahan bunga tangan klik gambar..

13 comments:

  1. biasala tu..bila dh dpt baby, tanya bila nk tambah la..mcm2 soalan yg tak terjangka akan keluar..cute header utk shop tu..

    ReplyDelete
  2. haha, bila ada org tanya, saya gelak je

    ReplyDelete
  3. cool babe cool. bukan cool blog tau. hehe~ take it easy babe. anggap sahaja yang mereka2 sangat mengambil berat terhadapmu. contoh nya macam ni, "auw~~~ banyak nye orang yang concern dengan ai! segan tau". hahahahahaha~

    ReplyDelete
  4. eh, kenapa tak pernah ade org tanya saya pun dh ada baby ke belum?

    confuse -_-

    ReplyDelete
  5. x pe.. org tanya sbb org lain pun x sabar gak tu :)

    ReplyDelete
  6. Sabar dear.. InshaALLAH ada tu nanti. Macam akak dah dekat 6 tahun kawen tapi masih belum ada lagi. Kalau ada org tanya, akak banyak2an bersabar. Dah belum ada rezeki nak buat macam mana kan.

    ReplyDelete
  7. Soalan2 lain yg mungkin dihadapi selepas ini:

    1. Sorang/Duorang/Tigorang/Patorang/Limeblas orang je? bila nak tambah?
    2. Lelaki/Perempuan je? bila nak tambah perempuan/lelaki?
    3. Anak you dah pandai apa? anak I dah itu/ini/panjat gunung/bwk Ferrari, blablabla...

    Its endless. Jawapannya, Alhamdulillah semua orang sihat.

    ReplyDelete
  8. bese la tu..soalan pemes..hehe

    comelnye header..hihi

    ReplyDelete
  9. Thankyouuuu sis atas doorgift yg soooo cuteeeee tuuu

    http://applehijaulife.blogspot.com/2013/07/diy-wedding-doorgift-blogger-mij.html

    ReplyDelete
  10. hahahha da berisi ke.. lalala

    ReplyDelete
  11. soalan wajib yang sukar dijawab. semua tu rahsia Allah

    ReplyDelete