Thursday, May 22, 2014

Koleksi Tempahan doodle couple/wedding




Antara koleksi-koleksi tempahan doodle yang customer tempah..jarang aku update customer tempah di sini..biasanya aku akan update di page merahitujambu blogspot.. =)..tapi dah masuk 3rd trimester ni aku kena bagi tahu awal-awal untuk sesiapa yang mahu tempah..
berminat nak tempah untuk wedding/engagement/couple boleh tengok link tempahan..tempahan masih di buka buat masa sekarang..insyaALLAH akan di tutup bulan 8 nanti tak pasti sampai bila...jadi sesiapa nak tempah untuk wedding hujung tahun boleh dah tempah dari sekarang..takut kempunan akan datang.. =P..


7 comments:

  1. Doodle akak dah boleh cam. Akak nak tahu ? Hari tukan miza pergi hospital uruskan ayah. Masa masuk dalam bilik yang bukak dan pasang simen untuk betulkan tulang tu miza pandang dinding. Detected ! Ada kad kawin ditampal dan... doodle tu ! Doodle kak MIJ :D Heee rasa teruja sangat dapat tengok hasil akak depan mata dalam alam nyata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. napa x amik gambar dear..heheh..bangga kejap..alhamdulilah..

      miza ok x?sihat dh?

      Delete
    2. Hihi nak ambil gambar tapi apakan daya miza pakai fon nokia touchlight ^^ Tapi.. dapat nampak dengan mata sendiri pun dah rasa bagga. Syukur sangat. Miza tahu tu akak punya sebab mata doodle tu, mulut dia, hidung dia, design muka dia. Perfect ! :D

      Alhamdulillah sihat :) Moga akak sekeluarga termasuk baby bakal anak soleh dan solehah sentiasa dalam lindungan rahmat dan kasih sayang Allah. Aamiin. <33

      Delete
  2. semua comel² doodle tyra buat..terbaik! :)

    ReplyDelete
  3. semua comel & menarik combination kaler :)

    ReplyDelete
  4. semua pown comel....teingat doodle nie ada dekat wedding doorgift...

    ReplyDelete