Monday, July 7, 2014

Maternity Photoshoot

bulan lepas the photolicious ada buat promosi untuk couple photoshoot di white studio..rm50 untuk setengah jam..jadi cepat-cepat aku whatsup untuk bertanya maternity photoshoot boleh tak?admin cakap boleh.jadi ambil kesempatan ini untuk ambil gambar kenangan mengandung..tambah lagi dah nak hujung-hujung ni kan...bagi aku setengah jam dah cukup bermakna sebab aku dah tak berapa nak larat berdiri lama dah..apantah lagi berjalan..tapi sebab kerja aku gagahkan jugak..orang kata hujung-hujung ni elok berjalan bagi mudah bersalin..tapi aku rasa aku bukan orang yang kuat untuk berjalan..
bulan puasa ni betul mencabar aku untuk berpuasa..sebab bukan aku saja berpuasa tapi baby dalam perut turut sama berpuasa..kasihan baby..tapi mama tahu awak boleh teman mama berpuasa..walaupon kadang-kadang baby boikot mengeras..janji awak bergerak untuk dah cukup baik untuk mama..maaf sayang...







** ketara sungguh mengandung ni pipi bulat, badan bulat..heheh..bukan selalu kan..terima kasih kepada mereka join contest meneka jantina baby..masih di buka lagi..mari join..

11 comments:

  1. comelnya mummy and daddy to be ni..cantik photoshoot :)

    ReplyDelete
  2. meriah nya...comel mam to be nie...semoga dipermudahkan kelahiran khalifah baru nanti yer =) bulat pun still comel ~ hehehe

    ReplyDelete
  3. semoga semuanyaaa dipermudahkan Nya inshaAllah.

    btw kak MIJ cantik sgt :) mesti baby boy ni

    ReplyDelete
  4. Comel...Semoga dipermudahkan segalanya. ;)

    ReplyDelete
  5. salam,,,kalau berminat produk Radiance Signature pm sya yer...harga murah drpd web...original

    ReplyDelete
  6. Shaken take tu le pm cik mah..whatsapp ke 0176626152

    ReplyDelete
  7. cantiknya....ala jeles tau. hahah

    ReplyDelete