Thursday, September 18, 2014

Senarai Contest Meneka Jantina Anak MIJ

terima kasih kepada rakan-rakan yang sokong Contest Meneka Jantin Anak Merahitujambu.aku akan sertakan senarai yang meneka betul aja..yang meneka lelaki aku minta maaf banyak-banyak..apa pon terima kasih menyertai contest merahitujambu..alhamdulilah..mendapat sambutan jugak...

  1. http://adna2029.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  2. http://belogcikredjambu.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  3. http://drshikinzainal.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  4. http://theonlygirl98.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  5. http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  6. http://nurulhanafarhana.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  7. http://www.syuhadasalleh.my/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  8. http://jombercontest.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  9. http://lalazarryn.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-jantina-anak.html
  10. http://sunflowergo2.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-anak.html
  11. http://eurukaseven.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-merahitujambu.html
  12. http://sunshine4butterfly.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-anak.html
  13. http://myimpiannaad.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-anak.html
  14. http://ceritanurulcahaya.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-anak.html
  15. http://satujanjikita.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-merahitujambu.html
sesiapa yang teka perempuan tetapi tidak di senaraikan boleh letak link dekat komen ya..sebenarnya aku ada scan 2d  mengatakan perempuan..tapi bila hujung-hujung ramai cakap lelaki..tapi aku percaya perempuan..aku dah pon beli barang warna pink..bila orang teka lelaki aku macam tak berapa suka..yela..barang dah beli kan..tetiba nak cakap lelaki..ahahah..bila keluar aja dari rahim aku..lepas tu doktor suruh tengok anak awak lelaki ke perempuan..aku dengan nada letih tapi gembira tengok anak aku perempuan..awal-awal masa 2-3 bulan kandungan aku..memang aku nak lelaki pertama..tapi bila dah scan kata perempuan..aku jadi tak kisah..apa pon yang keluar dari rahim aku..aku terima..janji anak aku sihat..alhamdulilah...
tunggu ya kawan-kawan..pemenang akan di umumkan..tunggu ya...maaf menunggu maklumlah dah ada anak ni semuanya lari..tidur pon tak cukup..

8 comments:

  1. alhamdulillah semoga sihat-sihat ya selamat berpantang seratus hari :) yippie..

    ReplyDelete
  2. wah! tahniah dah dpt baby gurl..hehe..

    ReplyDelete
  3. tahniah dan selamat berpantang ye :-)

    ReplyDelete
  4. hi yang...
    sy ponn teka bby awk gegerl jgk :)
    http://satujanjikita.blogspot.com/2014/06/contest-meneka-merahitujambu.html

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...syukur..bby sihat yg penting...n paling best..geng blogger azwa..bby gegirl..t le jadi b2b sama2..eh2..hehe...

    ReplyDelete
  6. baru perasan. link sy takada dalam list diatas ^^
    (http://anisyamir7lee.blogspot.com/2014/07/contest-meneka-jantina-anak.html)

    ReplyDelete