Tuesday, June 20, 2017

Sampul Raya Sold Out

tinggal lagi beberapa hari sahaja nak raya..alhamdulilah tempahan sampul raya berjalan dengan lancar..semua sampai ke tangan customer dengan selamat..next time kena tempah sebelum ramadhan..sebenarnya aku dah buka tempahan sebelum ramadhan lagi tapi semua senyap sunyi..mungkin mood ramadahan dan mood raya belum datang lagi jadi bila ramadhan dah tiba ramai pula yang tempah tapi customer tak tahu yang tempahan sampul raya akan siap 10 hari waktu bekerja.almaklumlah tempahan di tempah secara pukal..mula-mula aku bukak tempahan sampul minimum 1000pcs..tiba-tiba ada supplier boleh bukak oder minimum 50 pcs.tapi harga untuk 50pcs sangatlah tak berbaloi berbanding harga pukal..

 ni hasil 4 tahun lepas

tiba-tiba aku pon nak join print dan jual tapi lagi seminggu nk raya barulah hegeh-hegeh nak jual..alhamdulilah terjual juga..insyaALLAH tahun depan jual yang sedia ada banyak sikit..tahun ni memang terhad ..terima kasih kepada korang yang selalu sokong setiap design yang di hasilkan oleh aku..untuk tengok setiap hasil aku boleh like page facebook merahitujambu blogspot.dengan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin 

3 comments: