Saturday, September 9, 2017

YoGood Peanut Butter

kepada pengemar peanut butter macam aku ni kalau nak berdiet boleh ambil jenama ni..serius takda gula langsung rasa original dari kacang itu sendiri..jangan cakap kenapa aku kurus lol..kalau korang kurangkan gula serius perlahan-lahan korang akan turun berat badan.tapi di sulami dengan workout..aku buat kardio aja tak payah nak joging bagai dekat rumah sambil menyusu sambil buat aktiviti harian pon boleh senam...kalau orang tanya dari aku pregy  berat terakhir 68kg lepas pantang 58kg dan sekarang 51kg.alhamdulilah mungkin juga aku menyusu jadi pekej senang turun berat badan.jangan ada sesiapa cakap eleh menyusu boleh la kurus..tidakkkkk..ada yang menyusu berat naik..jangan jadikan tiket menyusu untuk kita makan banyak..ibu menyusu memang akan lapar lapar dan lapar..aku makan kerap 5-6 kali sehari sekurang-kurangnya untuk bila kita sekali makan takdalah makan sampai tak ingat dunia..heheheh..
**sesiapa ada instagram boleh follow instagram merahitujambu

6 comments:

  1. Alaaa, teringin nak makan peanut butter tapi dah tak boleh sebab bila makan je badan start angin TT

    ReplyDelete
  2. huhuhu... nampak sedap je.. sini x de oii... hhahahah
    tapi kuruihh bti 51kg.. apsal berat cci mcm makin naik je ni... hahahaha adeh...

    ReplyDelete