Thursday, February 12, 2009

cemerlang

sori..dr pg td sampai ptg internet kt ofc prop..so xdpt nk update..skang br nk update blog..


jgn slh sangka ok..aku telah lulus dgn cermelang.. tuk dpt P.."pasni abah jgn laa segan silu tampal P kt keta abah ek"..huhu..tu lah ayat aku pas lulus jln raya semlm..
smlm sampai je kt tempat tu..kena daftar..pastu amik nombor..no aku 122..(no bertuah aku)..


JPJ mulakan tugas mereka..ape lg..name aku tersenarai tuk g test mendaki bukit..parking n 3 penjuru..

masa tu Tuhan je tahu..YaAllah..kaki aku ni dh mcm phone dh..vibrate gler2..phone pon kalah..maklum laa x penah bawak keta..masa blaja laa br aku mandu keta..jika x duk blakang jd mem bEsar..

aku tgu turn tuk guna keta..korg bayang kan lah..dpn mata aku ade budak cina gagal kt bukit..mane x nyee kaki aku ni vibrate..jantung x yah ckp laa....sampai je turn,aku nek keta..kaki kiri aku mengeletar serta merta....kaki kiri tu lah aku nk tkn clush..cuba korg bayang kan cmne keadaan aku masa tu...ble pkr blk..kelakar pon ade..haha..
tkt nyee pasl..mati enjin kt bukit..betul2 kt line kuning..nasib(alhamdulilah)..jika x..ko trun keta..ko x yah laa pandang lg yang lain lg..ko trus dpt GAGAL..memang rezeki aku smlm..alhamdulilah..lulus..

pastu tunggu turn tuk jln raya..YaAllah..sume kwn2 aku dh kena panggil..aku je blom..aku rasa smlm aku terakhir sekali test jln raya...dh laa lambt..dpt JPJ gatal..eee..geli aku...xyah laa cite pasl tu..

yang plg penting aku dh ade lesen bwk keta kt jln raya..hahaha..sukenyee aku..alhamdulilah..

abah..pasni jgn lupa tampal P kt keta abah ek..hehe..syg abh..
aku nk ble kete..tp abah kate tgu 2 thn abs P br ble..huhu..aku ikt je la..insyaAllah..

4 comments:

  1. hua..... cOngrats darl...
    yeyeyeyeye.. (joget cm shin chan sikit) hahahaha....
    well... pasni ley bwk ca merOnda...
    heehehehe...
    tOl gak ckp ayh kamo0o tu dear...
    tgu abes P.. sbb nti klu da beli kete.. then pape jadik..
    syg kete kamo0o0 hahaha....
    cm ca dulu... 2 taun de P..
    da mcm2 langgar gune kete ayah...
    hahahaha... eiii... jaat nyer ca ney.. hihihi...

    well dOne dear!!!

    ReplyDelete
  2. Cik MerahJambu...
    TAHNIAH....=)
    Alhamdulillah.
    lulus..

    *ejaan tajuk 2 macm lain je...sepatutnya 'cemerlang'. juz nk btolkan je...menunjukkan sy ni peka...ha3..riak~*

    ReplyDelete
  3. wah,skunk nih die seorunk arkitek yg berlesen..hoho..:D

    ReplyDelete
  4. to lovecah-betul tu..pas 2 thn br blr..insyAllah..

    to farhana- sy dh betulkan..maklum laa dh terbiasa guna bahasa sms..so jd cmni laa..bm jd fail..hehe..

    to dzul-haha..ape tgu lg..pasni turn ko lak amik lesen ok..hehe

    ReplyDelete