Tuesday, February 3, 2009

tag dr lovecah

aku telah di tag oleh cik ca..rindunyee nk kuar ngan kamooo ca..asyik kena tag je...xpe..enjoy gak kadang2..hehe

1/ Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-semuanyee penting..MyEm0.com

2/ Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-rasanyee barang2 dapur bln ni.. (sejak keje ni..membeli brg dpur adalah tanggungjwp aku)..

3/ Di manakah tempat impian perkahwinan kamu??
-blom merancang lg..lambt lg nk pkr..tgu laa nnt kad sampai umah thu laa kt mane tempt nye..huhuhuMyEm0.com

4/ Berapa lama hubungan kamu berkekalan??
-plg lama 2 stgh tahun..tp sia2 je..MyEm0.com..arap kali ni berkekalan hingga akhit hayat..amin..moga2..

5/ Adakah anda dilamun cinta??
-bleh dikatakan..hahah..MyEm0.com

6/ Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Rendang House..dkt je ngan umah aku..aku g ngan famili

7/ Namakan buku terakhir yang kamu beli
-lama gak x ble buku..rasanyee remaja..tu pun bln 12 2008 aritu..hehe..

8/ Apakah nama penuh kamu??
-ermm..malu laa nk bg th..hehe..(Athirah Akmal binti Aznan)..MyEm0.com

9/ Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
-dua2 ok..tp ble ngadu selalo ngan ibu..tp manja ngan abah..(syg sgt kt ibu abh..)MyEm0.com

10/ Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda
-si dia..hahah..rahsia...lalalala...MyEm0.com hehe

11/ Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu
-ziela-junior kt kktm
-azie-roomate aku
-neny-dak claz kt kktm
-"panjang"-kwn smkr
-ca-kwn dr bloger n fs..
-fahmi-dak claz kt kktm
-itu je..

12/ Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
-semestinyee..aku adalah seorg yang jenis menjaga setiap harta ku...hehe..basuh tiap hujung minggu dgn mengunakan tgn aku sendri..(syg woo..mane leh guna mesin)..

13/ Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi
-x terpkr plak..tp pergi suatu tempat dgn org yang tersyg memang seronok..

14/ Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu
-ca ni seorg yang bleh msk pala
-baik..
-senang sgt ngan die..
-x bape kenal sgt ngan ca...tp cm dh kenal lama..(rindoo kamoo)

15/ 8 perkara yang amat saya gilai
*x laa gila sgt pon..tp...
-suke ble bj
-ble kasut..
-n terigin nk umah yang direka sendri oleh sy...(ibu..akan kakak kotakan..insyaAllah)
-itu je wt masa ni..

16/ Pelukan atau ciuman?
pelukan..pelukan dr seorg suami(bakal..insyaAllah)..dan pelukan ibu abah yang sentiasa..=)

17/ 8 perkataan yang sering diucapkan
-lor
-dak demok..-selalo kate kt my teddy
-ergh..
-baik..-pas akitek bg arahan..
-tekanannye...-skang ni selalo sgt sebut sbb ngah byk keje...
-itu jee kot..hehe..lupa dh yang lain..

18/ 8 buah buku yang paling baru dibaca
-sejak keje ni x baca buku pon..xde masa..
-if bc pon surat kabar je..

19/ 8 buah lagu yang saya boleh dengar berulang kali
-romance-ku ingin kamu
-sahabat-aizat
-nadia-salam untuk kekasih
-st12-aku masih syg
-unggu-sesungguhnya
-kopratasa-kau isteriku
-nubhan-ada untuk mu
-melly goeslow-di bius cinta

20/ Tag 8 orang
-xnk laa tag sape2..cian korg..hehe

0 bebelan:

Post a Comment