Thursday, October 29, 2009

penangan farmville~






aku semakin ketagih dgn farmville..moh jadi jiran aku cpt..ahaks..

aku x leh tglkan farm aku walau pon seminit..huhu

xde laa sampai begitu..

tp bab deco aku memang suke..ari2 aku deco farm aku..

achitecture laa kan..ahaks..

penangan berkebun di alam fantasi..adeh..

yang kelakarnyee makcik aku yg x reti main jadi ketagih jugak seperti aku..

x ketinggalan jugak die menanam..

jika x sempat tanam siap suh aku bukak fb die suh kutip..

adeh..begitu juga abang aku..bagi mesej suh aku kutip hasilnyee..

takut mati tanaman..nnt rugi..katenye..

adeh..adeh..adeh..memang leh wt org x tentu arah laa farmville ni..

korg pon aku th x ketinggalan seperti aku jugakkan???

5 comments:

  1. haha. tanaman ije dah mati pun. x kutip. adei la. sgt x sempat.

    ReplyDelete
  2. xpnh main..
    tapi mmng ramai la membe yg jd 'pekebun d alam maya' nih...
    but seems like u r really addicted 2 dat game ;)

    ReplyDelete
  3. ije-laa nape x tanam..adeh..rugi2..

    farhana-nape x main rugi laa..jiun cpt..best woo..time ksh ats pujian kamoo.ahaks

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete