Tuesday, February 23, 2010

ulser+sakit tekak

berita pagi td menyatakan musim panas akan berlanjutan sehingga bulan april..
matahari tegak di garisan kartulistiwa..patut laa panas terik setiap hari..
hujan pon  tak leh lawan dengan  panas..

bila cakap pasal panas..paham2 jee laa..
mulut ini di tumbuhi sejenis cendawan(ulser) yang menyakitkan dan sgt memeritkan..(merepek sudah)...
lau leh makan tak pe..ni cendawan ini bila tumbuh..adeh..amik kau....
makan tak lalu..tido tak lena..mcm org bercinta dah..
pastu nk bukak mulut punya laa sakit..sebab kena ulser kt hujung rahang tu..gara2 tergigit..
kena pulak kat aku yang banyak cakap ni..
memang kena puasa cakap laa cam ni..ahahah..pedulikan..
sakit tetap sakit..cakap tetap cakap..bebel tetap bebel..ahahah..
huk..aku bukan saja di tumbuhi cendawan..bahkan sakit tekak..
memang pekej abs laa..

*sakit penghapus dosa...=(

9 comments:

  1. minum air..minum air..minum air..
    da better cure 4 ulser (traditional way)

    yup..penyakit penghapus dosa :)

    ReplyDelete
  2. huk..cik fana cm ibu sy plak..itu je xde menda lain..air oren boleh??ehehe

    amin..

    ReplyDelete
  3. aku pon kna ulser. saket. waaaa.

    btw, anda maen piano ka? best lagu profile pianos.





    www.fitridzulkifli.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fitri-sakitkan..th xpe..

    sedapkan..sy main piano dlm mimpi..huhuhu

    ReplyDelete
  5. l0lly minum air banyak2 kalu kna ulser.

    saketttttttttt. sabau je lah yang :D

    ReplyDelete
  6. lolly-itu laa tgh sabar ni..adeh..minum sampai kebung dh ni

    ReplyDelete
  7. alololo...
    get well soon k~
    panas2 nie banyak2 minum air masak k~
    im foloowing u...

    ReplyDelete
  8. shiannyerr
    jgn minum air sejuk tau
    ulser bleh melarat
    kwn sy pun pernah daa kena operate
    sbb ulser dia besar

    hee~
    kummentlaa new entri sy
    (^_____^)

    ReplyDelete