Friday, May 14, 2010

kerja


nampak tak yang kertas2 yang terlekat kt dinding tu??aku yang buat presentation(promote jap)..
tapi akitek yang design..
aku suka buat presentation menggunakan photshop..sgt menarik..dan akitek suka suruh aku buat..ntah laa..mungkin cantik kot aku buat..peaacce..eheheh(perasan sekejap)..firm aku ni firm besar..kebanyakan buat projek besar2..contohnya universiti,sekolah,sport inst.,mcm2 laa..
dh nak dekat 1 tahun lebih aku berkhidmat di firm ni..pejam celik pejam celik sekejap umur aku dh 23 tahun...(ish..ish..dh boleh kawin dh..)ehehe



maaf laa phone murah...kehkehkeh..tu laa kelendar aku..yang selalu aku catit keje2 aku..aku kena buat time sheet setiap bulan..so malas nk terus keyin kt comp..aku catit kt kelandar dulu..hujung bulan baru keyin kt comp...ingat nak mula cari keje lain..mana tahu ada rezeki labih kt tempat lain..tapi bila fikir banyak kali macam malas pulak.sebab nak pergi interview lagi..pastu nak kenal kawan2 baru lagi..nak kena tahu skop keje kat tempat baru lagi..aduih..sangat laa leceh..

8 comments:

  1. dah setahun ya keje ya...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. bayak tak gaji...??? hehhe cr la keje lain...pglmn da ade kan...mesti blh punye... takut plak nk menempuah alam perkerjaan..huhuhu

    ReplyDelete
  3. hmmm.. sis pilih mn yg sis selesa n happy...
    huhu.. best kan dah keja. hehe

    ReplyDelete
  4. kemasnya meja.. itulah meja seorang arkitek.. hehehhe..

    bile nak kawin nie? t jgn lupa jemput yer? =P

    ReplyDelete
  5. heh good luck kak. x nak offer keje kat kiter ke. hehe

    ReplyDelete
  6. Dah ad setahun pengalaman kerja tu da kira memadai nak carik keje lain...
    tapi, kalo dah environment yg sedia ada best, buat pe nk carik lain kan... =P
    tepuk dada tnya kehendak =)

    ReplyDelete
  7. hhhhmmmm.... pusing2 jumpa jugak budak archi...budak archi kan?..adik keje kat firm arkitek mana?...belajar mana dulu?

    ReplyDelete