Sunday, November 7, 2010

u-phone

rindu kat phone atas...phone pertama aku yang ada camera...sangat2 merindui..sekarang tiada di tangan aku lagi...=/..


sekarang pakai phone ini...first phone menggunakan duit sendiri.kalau tak asyik pakai phone turun temurun je..masih tidak menukarnya lagi...orang sekarang dah pakai i phone..blackberry..impikan C3...warna pink...encik gal tolong belikan ya...weeee~..

*tak berapa heran dengan gadget..sesetengah orang ada je model baru mesti beli...tapi tidak aku..cukup hanya dapat mengunakan saja..*pakai sampai lembam....=p..tapi kadang2 tengok orang pakai model2 baru ada gak perasaan teringin...weeee

5 comments:

  1. bila tah nk cukup duit bli bb~ >_<!!

    ReplyDelete
  2. den kalau guna hp mahal asik rosak je x pon hilang, adess

    Terkini : Pemandu Bas Dirotan

    ReplyDelete
  3. sama laaa kita x kisah sgt sal gadget2 ni..hehheee...

    nway...i lyke pink tu.....suka sgt

    ReplyDelete