Tuesday, January 11, 2011

bibir kering tak mongel...

menceritakan satu habit yang tak boleh nak buang..iaitu kopek2 mulut yang kering sampai bedarah...darah???pekara biasa bagi aku*padahal tengok darah pengsan....ada petua untuk mulut kering tak??pakai lips gloss??lips bam??lips stick??tidak sama sekali lipstik......ibu kata minum air masak banyak2...eh.bukan ibu saja yang kata..korang pon comfirm jugak kata..tapi aku rasa dah begelen2 air aku minum..kering jugak...mulut aku ni memang suka aku kopek2 beliau....selagi tak bedarah selagi tu aku kopek..sampai kena tampar tangan aku dengan encik sayang..mahu pon adk...sila bagi petua supaya bibir nampak mongel..ops...supaya bibir tidak kering..heee

produk yang boleh di gunapakai oleh bibir aku sekarang ni



*mahu buat habit tapi susah..napa ya??

9 comments:

  1. pakai vaseline, bagusss....... tak caye??? cube tgk bibirku, mongel kannn... hahaha *perasan*

    ReplyDelete
  2. eh..vaselin sy guna jugak.tapi kt kaki yg kering..heee

    ReplyDelete
  3. oo.. try pakai kt bibir lak.. nnt bibir jd lembut je.. hehe

    ReplyDelete
  4. let's try honey...madu...letak jugak kat bibir... penh bace artikel..lg elok..b4 tido..pakai lip balm tuh...so bile tido..mulut kiter tak bergerak sgt..

    ReplyDelete
  5. Orang laki pun boleh pakai gak kan?? Kah3..
    Cuba ini pula :
    Babak standard dalam drama

    ReplyDelete
  6. Sy xleh pkai lipgloss or lipbalm, nanti lagi kering.
    So, sy minum air masak je =)

    ReplyDelete
  7. jgn la kopek.. sakit =,=

    minum air masak byk2 :)

    ReplyDelete
  8. iyew kot darl kne mnim i msak
    byak2.. stkat nei yg tw kai lipbam
    jek..huhu~

    ReplyDelete
  9. haah...try vasellin...

    jgn pkai lip ice yg berwrna..nnt lagi kering =)



    p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

    ReplyDelete