Wednesday, May 25, 2011

tolong...tolong...tolong...

tak sudi memandang tidak mengapa..uhuk..sedihnya bunyikan...jom jengah blog shop aku tekan SINI...sudi-sudi lah singgah ke blog shop aku..tak paksa..tapi terpaksa...bukan apa..aku nak korang tolong aku bayar duit rumah aku..boleh kan??tolong dengan membeli serta mempromosikan RIBBON TRIPLE A SHOP ..susah ke??

aku ucap terima kasih dekat AIN MUSTAZA dia pernah buat entry promosikan ribbon aku...lagi satu aku suka perut dia.ahahaha..ayat tu tak boleh terima langsung!!ahahahah.....KLIK SINI untuk tengok entry promosi ribbon TRIPLE A SHOP beliau...terima kasih ain...

lagi satu aku masih menunggu pemenang contest tinggalkan link promosi dekat

aku masih belom menerima lagi..sila beri kerjasama...hadiah dah dapat..tapi aku yang tak dapat apa-apa..minta maaf yee kalau terkasar..tapi kerjasama anda amat dihargai ye kawan-kawan...

jom tengok design baru dari TRIPLE A SHOP..jom pergi blog shop aku..mana tahu berkenan...=)..


*orang memberi kita menerima..=)

14 comments:

  1. kalau saya pakai comel tak?hihi~

    ReplyDelete
  2. dear, kalo cik ain tlg bt en3
    khas dpt free ribbon tak??
    hehehe ;)

    insyallah, dgn usaha pasti
    kamu akn bjaya..

    ReplyDelete
  3. Tuuuuuu diaaaaaaaaa.. Sabar ek.. Nanti aku buat entry promosi.. Sabar ye..


    Entry Menarik 1 : Wanita Melayu Akhir Zaman = Wanita Melayu Seksa
    Entry Menarik 2 : Ketagihan Facebook??? Ada Ubatnya..

    ReplyDelete
  4. akak..next week Zati promte ek.. nk kna gayakn lawa2 ckit..hehehe ^_^

    ReplyDelete
  5. siapa yg menang tu cepat promote..

    boleh kite baca promoter punye cerita tntg ribbon cantek itu.. hehee

    ReplyDelete
  6. bujal mengada... jgn teringin yang bukan2 ok. baba kang

    ReplyDelete
  7. maaf lambat. esok n lusa saya akan ke kl dan jengka. saya akan pakai. hehe skrg ni dok umah aje. wuu. tunggu ya. jangan risau, saya aka buat jugak :)

    ReplyDelete