Wednesday, July 27, 2011

doodle LISA



di sebabkan terlalu seronok tangan ni menggunakan photoshop...selalu aku tengok cik nardieya,doodleliciouss,belogcapayam membuat doodle...comel sangat doodle diorang... tangan ni mula nak cuba membuat doodle untuk cik LISA aka TIEAH..supaya dia selalu update blog seperti selalu..dengan ucapan "sila la amik ye cik lisa..aku tahu tak cantik.kalau ko tak amik merajuk 44 hari tak tengok blog kau"...aku suka benda yang comel...memang tak nafikan doodle diorang sangat comel...kalau blog cap ayam diorang memang menjual doodle..kalau nak beli boleh la klik SINI..tapi kalau doodle cik nanad dia masih belum membuka perniagaan..tapi banyak yang dia dah buat untuk rakan-rakan blogger secara percuma..kalau nak tengok blog beliau tekan SINI..sangat kreatif...cik nanad nak satu doodle boleh..."baju warna pink pakai tudung..."**buat muka tak malu sikit...itu pon kalau cik nanad sudi...

**kalau ada kelebihan boleh buat perniagaan...




cerita selalu :

**promosi TRIPLE A SHOP masih berjalan seperti biasa...sila tekan SINI.


15 comments:

  1. aku nk thirah!!!! sila la berkhidmat tok blog aku.

    ReplyDelete
  2. ramai yg ska buat doodle skang kan hehe..comel

    ReplyDelete
  3. Aku pun ade doodle.. Esok ye aku tunjuk.. Hehehe.. Aku rasa kau pun tak mampu nak buat doodle yang aku buat ek.. Ngee :)

    *Btw, thanx athirah.. Mwah mwah mwah..

    ReplyDelete
  4. Lurp u fasyaaaaaaaa.. Rindu kat blog pink ni..

    ReplyDelete
  5. walaoweh..comel sungguh ;D suka2!
    jum kita doodle trade mau? ;)

    ReplyDelete
  6. ngape doodle sume cute2?
    geram betol tgok..
    haha

    ReplyDelete
  7. salam ziarah & follow..

    ReplyDelete
  8. mmg lawaa dan chomel2..geram..rs nk makan jek..hahaa

    ReplyDelete
  9. huhu..ramai da buat doodle masing2

    ReplyDelete
  10. erk..nak tahu rupa saya ek..hihi

    agak malu-malu :D

    nanti saya send gambar kat FB kamu ek . hihi

    ReplyDelete
  11. bestnya kalo pandai buat doodle guna photoshop..sy tak reti lg..tp teringin nk bljr..aritu try guna paint, satu doodle je berjaya terus buat kt header hehe

    ReplyDelete
  12. mantap gila pakai adobe photoshop ... saya pandai pun tak pandai macam ni .. uhuhuh

    ReplyDelete
  13. doodles abg x thu,dodol abg thu.

    hahahah ;))

    ReplyDelete