Sunday, March 18, 2012

komen VS status FB


apa motif kalau upload gambar di fb pakai baju bukan main seksi...bukan main lawa...muka make up tebal-tebal..tapi masih mengaku di status muka tak cantik..bila orang dah puji cantik masih nak cakap diri tak cantik...

biasanya perempuan letak muka cun tapi status kutuk diri sendiri sebab minta di puji...lelaki pula letak muka sememeh tapi di status cakap "aku hansem"...=_="

**di fb biasanya dari tak kenal terus kenal..dari kenal terus membenci..sebab tengok status menyampah..=_="




30 comments:

  1. hhahha...btol2...^_^ manusia mcm2 ragam... nyway doodle tu comey bangat.. ^_^

    ReplyDelete
  2. gedik ahh..kalau saye komen :
    "buruk?memang pon"
    err..kejam!haha XD

    ReplyDelete
  3. Ko tgk status fb aku semlm "aku tau aku comel".<< keje juelina...

    Mmg kdang menyampah kat status cam yg ko ckp tu..tapi ahh biarlaa..aku pasrah.hahahaha tetibe..

    ReplyDelete
  4. klu boleh nk like this byk2 kali hehehehehehe...

    tu le salah gunakan FB untuk bnda camni.. :(

    ReplyDelete
  5. kan..kan..dalam hati puji la banyak2 kan? tapi mana ada gambar efb yang secomel doodle tuh..:)

    ReplyDelete
  6. hahah. itu namanya buat2 rendah diri tapi nak sangat dipuji2.

    ReplyDelete
  7. saya tiada masalah sebab tak aktif FB. tu bukan budak2 < matang ke...?? hehe!

    ReplyDelete
  8. yang bertudung dan y tak bertudung pn same je camni. bersepah2...

    ReplyDelete
  9. ah. geram yang cam ni. hahaha
    lepastuh saya suka like status laki yang cakap dia hensem daripada status perempuan yang mengutuk, menyindir. :D
    comel doodle.

    ReplyDelete
  10. suportt ! pesal tak letak je trus .. SAYA COMEL KANN . PUJI LAH .hhehe

    ReplyDelete
  11. sgt2 la betul!!!!! hahaha. jarang org permpuan nak upload gmbr muka pucat lesi takda mekap. haha

    ReplyDelete
  12. orang macam itu, bajet merendah diri la kot :P

    ReplyDelete
  13. "saya tak secomel anda" atau "saya tak secantik GF awak" ...
    "muka saya buruk, tp takyah nk kutuk, klu suka like atau komen"

    menyirap je baca status camtu... muka dan posing memang cam mintak dipuji.. tp bajet rendah diri.

    ReplyDelete
  14. Nasib baik aku tak pernah camtu kan??? Hehehe..

    ReplyDelete
  15. seksi? hmmmmm...

    ni yg terasa nak buat akaun fb neh... kehkehkehkehkeh..

    ReplyDelete
  16. Haha!!! Sabo2... Nauzubillah jela... Nk wat cane, ragam masing2 kan.. Hehe.. Mulut doodle tu xbleh bla r.

    ReplyDelete
  17. haha itulah realitinya

    lagi2 yg konon2nya hot =,=

    ReplyDelete
  18. very the true
    hehee
    selalu jmpe kes ginie
    kalau yg buat tu permpuan
    mereke lebih suke menghrpkn pujian
    harap2 sye tak terbuat macam tu

    ReplyDelete
  19. Lumrah manusia.. Lumrah.

    Lagi satu yang 'unik' pasal perempuan ada dua kategori gambar. Kejap comel bertudung, kejap seksa tanpa tudung.


    Tapi bersederhana adalah jalan yang terbaik yang disarankan agama kita! ;)

    ReplyDelete
  20. *gelak golek2 langgar dinding xDD* ..

    lelaki muke sememeh, sb die suka melayan.. perempuan cantik jelitos sebab die suka dilayan. xDD

    ReplyDelete
  21. haha betul..slalu dah nmpk..sebenanye nk minta puji tu..

    ps: eeii nape blog ni comel sgt.suka header tu ^^

    ReplyDelete
  22. tapi kalau laki yg hensem mcm sy die rileks je cool je...
    ahahahahahaha
    wooottt woottt....=p

    ReplyDelete