Monday, November 5, 2012

Doodle Wedding

design header merangkap design doodle kad kawin....cuma tema baju saja mengikut tema kahwin aku..insyaALLAH..tengah memikirkan bagaimana nak nampak unik dan tapi harga murah..korang pernah nampak kad kawin comel?boleh pastekan dekat komen..mana tahu memberi idea dekat aku..
sabtu lepas pergi fitting baju nikah dan sanding..serius masih belum nampak berkenan dengannya..dan aku bengang tukang jahit tak ikut design aku nak..ibu cakap belum siap lagi baju tu..sebab aku hanya tempah baju..design manik dan paste lace serahkan kepada ibu...


date : 10 Nov 2012 , Saturday 
venue : Annexe Gallery , Central Market , KL 
time : 12pm ~ 7pm


jom jumpa di sana..insyaALLAH..semua barang handmade ada jual di sana..mari reunion di sana.. 

4 comments:

  1. nanti saya share kad kahwin versi doodle.. =)

    ReplyDelete
  2. setakat ni xde jumpe lagi sbb belum sampai masa nak google kad kawen..hehe..btw,dah comel dah tu kad tyra.

    ReplyDelete