Sunday, January 27, 2013

Design kad kahwin Rakan

ini kali kedua aku membuat rekaan kad kahwin..kali pertama adalah kad kahwin aku sendiri..yang bakal di edar pada hujung bulan 2 atau awal bulan 3,insyaALLAH..bila sudah kali kedua mereka kad kahwin tidaklah rasa kekok..sebab masa nak buat aku punya dulu memang kekok sedikit..ambil masa lama nak design..maklumlah pertama kali nak mereka kad kahwin..jadi ambil masa lama nak membuatnya...pakcik google banyak membantu..alhamdulilah sudah siap di print...tunggu masa nak edar sahaja..
ini adalah kad kahwin rakan sepejabat..beliau serahkan 100%  design kad dekat aku..beliau hanya beri detail nak warna apa dan design kad seperti bukaan tingkap..disebabkan beliau akan kahwin selepas aku..jadi aku buat kad beliau seawal mungkin...sebab selepas ini mungkin akan lebih sibuk dengan persiapan..moga di permudahkan...insyaALLAH...aku akan tutup tempahan pada bulan mac dan april..jadi siapa yang hendak guna doodle pada bulan itu atau selepas bulan itu sila tempah awal...terima kasih..=)segalanya aku update di page merahitujambu.


**nasib baik rakan tidak cerewet..risau sebenarnya tidak memenuhi kehendak pelanggan...

21 comments:

  1. bestnyer pandai design kad kahwin sendiri..^^

    ReplyDelete
  2. Sepupu saya nak kawen tak pernah pun dia suruh saya design kad khawin..sedih kan?hahahaha....

    ReplyDelete
  3. Sepupu saya nak kawen tak pernah pun dia suruh saya design kad khawin..sedih kan?hahahaha....

    ReplyDelete
  4. UNTUNG .. XHABIS DUIT SGT TUK TMPAH KAD :) HIHI

    ReplyDelete
  5. wahh comeel...besnyaa ....
    tp lmbt lg nk kawen..hehe :D

    ReplyDelete
  6. aritu kite pun design sendiri kad, guna photoshop tap tak berapa cantik :(

    so last sekali buat cth then tunjuk kat designer kad tu. hihi

    ReplyDelete
  7. pertama kali kawen memang susah sket nk design kad. sbb blum biasa. tp bila dh kawin 2-3 kali nanti biasala... eh eh macam ada yg x kena je ngan struktur ayat ni :P

    ReplyDelete
  8. hehe lawak tul bc komen keri tu hah.untungnya kwn sis dpt kwn yg kreatif ^^

    ReplyDelete
  9. sep2.. sy dulu camni juga.. XD, cuma kita kena byk jelajah design org lain dulu, baru kita dapat follow konsep sbenar kad kahwin air tangan kita.. =)

    ReplyDelete
  10. wah..hebat la..kreatif..bukn senang nk buat..

    ReplyDelete
  11. saya pun nga design kad kahwin customer ni..kne tgk google bru dpt idea sikit..

    ReplyDelete
  12. wah, bestnya reka kad kahwin sendiri. ikut kemahuan kite.. hehe

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, rezeki awak berdarah manis ni, semakin murah... saya sebagai rakan blogger pun tumpang gembira...

    Suka saya dgn design kad kahwin utk kawan awak ni...
    Good luck!!!

    ReplyDelete
  14. kalau lah kite mampu buat kad kawen sendiri kan best. hehehe

    ReplyDelete
  15. cantik tyra buat..untunglah leh design kan.

    ReplyDelete