Tuesday, June 29, 2010

ibu demam~

tiba-tiba balik tadi tengok ibu kat katil tidur berselubung...
pagi tadi masa nak pergi kerja ibu ok je..tapi selesema..jadi masa salam ibu..ibu tak kasi cium pipi dia..taku berjangkit..tapi aku ni degil...cium jugak..siapa sanggup tak cium ibunya sebelom pergi kerja..keberkatan tu...

bila sampai je kat rumah tadi terus abah suh aku bagi ibu ubat..ingat selesema biasa..rupanya demam panas..tahu jelah demam cmna kan...sendi2 sakit..mana larat bangun..menitis air mata ni tengok ibu...dalam masa yang sama ibu tengah sibuk menjahit..kain banyak lagi..patut minggu ni dh kena siapkan..ibu terlalu sibuk dan asyik buat kerja sampai tak jaga kesihatan..bila sakit macam ni lagi susah nak buat kerja..uhuk..nak tulung memang takde bakat langsung menjahit..bakat menjahanamkan mesih jahit ada..uhuk....moga ibu cepat sembuh ya..akaksayang ibu sangat2..untuk abang pulak..jangan risau..ibu kuat!!untuk adk pergi je daftar belajar..insyALLAH..ibu akan cepat sembuh...

8 comments:

  1. moga ur mum cepat sembuh.. jgn sedih ya! ;)

    ReplyDelete
  2. Hope ur mon will get well soon :)

    ReplyDelete
  3. huhu.. kesian sis~ hope ibu cepat suggh ooo~ amin..

    ReplyDelete
  4. suh ibu minum air suam bebanyak,k

    ReplyDelete
  5. ibu demam?..ala sianye..ibu kena rehat tu..sian carik duit tuk family..smpai demam2..urmm..suh ibu mnum aer masak byk2 taw n rehat ckup2..

    ReplyDelete
  6. ibuuuu.

    jaga diri. jgn lupe makan ubat k ?

    muahhh

    ReplyDelete
  7. hope ur mom sembuh cepat.. bagus u cium ur mom walaupun ur mom tak sihat.. bagus bagus bagus..



    Mari berbalas komen.. ^__^ gagaga
    Jom belajar cara design blog dari zero ke hero



    .

    ReplyDelete