Tuesday, June 22, 2010

seni~

si A : ko kerja apa??
si C : pembantu teknik kat firm akitek..
si A : wah..cam best je keje kau ni...
si C : apa yang best??penat letih perah otak adalah...
si A : ko ni buat bangunan laa kan...??
si C : haah..buat bangunan..

semua orang akan teruja dengan kerjaya aku..sebab??bidang architecture..sebab buat drawing bangunan..sebab seni kot..huhuhu(seni ceroboh alam sekitar..hohoo)

si B : ko kerja apa??
si D : pembantu akitek..
si B : wah!!mesti gaji masyuk...
si D : masyuk laa sangat...lau masyuk tu akitek.dia dapat 10%..aku ni kuli je..hujung bulan dapat gaji sama..padahal aku yang buat drawing..akitek just tanda tangan je..huh!!..(tak mudah jadi akitek ni)..



ni gambar model masa kt kolej dulu..jom layan~
 


*dari kecik memang minat seni...bila jumpa kawan sekolah balik pasti tanya kerja apa dan itu laa jawapan aku..bekerja kat firm akitek..dan diorg akan jawap..ko ni dari dulu memang minat melukis je keje kau...heh!..sebab aku sanggup amik SPM sabjek tambahan SENI...tapi lau dulu lukis pemandangan..lukis pokok.. bunga..sekarang lukis bangunan...berbeza jauh sangat..tapi ia tetap SENI..

4 comments:

  1. weeewwwwww.



    ko kerja ape ?

    penganggur goyang kaki.


    wahh beshhnya. cis.

    oke xda kaitan bye.

    ReplyDelete
  2. seronok kan..bile ape yg kite minat dr kechil..then bile besar..dpt aplikasi kan dgn baek..terus berusaha..:)

    ReplyDelete
  3. archi'torture' bestt :) :)

    ReplyDelete
  4. cantek sgt model th!
    if tgn sy berseni cm kamu kan beh~
    ><

    ReplyDelete