Thursday, February 10, 2011

suka yang tuff atau yang kurus..

korang suka tak kekasih korang badan ketul2...ala yang selalu pergi bina badan lepas tu badan diorg terus jadi ketul2....dulu aku geli tengok orang badan tuff ni..sekarang tengok laki keding..lagi aku geli..sekali jentik tumbangjatuh daa...amboi mulut aku jahat!..cukup la kalau jadi suami bila sakit boleh angkat aku bila sakit takde la..bila aku sakit kena naik trolley kerusi roda...heh.ni terjadi dalam life aku...kekasih aku seorang kaki gym!!pasal gym hidup!!!pasal gym aku telah di jadualkan jumpa hanya seminggu sekali..tapi aku je..*dalam hati  tak ok...ahaha..ok tak ok memang ok..jarang jumpa jimat wang..boleh simpan duit kawin..*lari topik sebenar...


rasa selamat je jalan dengan beliau...tinggi beliau 183...berat beliau 95..haaaa...adeh...kalau beliau sakit aku kena tolak beliau dengan trolley laa...hee...tinggi aku 164..berat aku teeetttttt*ringan je malu nak ckp...sesuai kan..kan...

* tu gambar lama..sekarang ??pikir sendiri la..huhuhu

17 comments:

  1. sbab ain dak kecik
    so..kne carik laki
    yg tuff2 n berisi cikit
    + tggi *sbb ain pendek*
    leh cover kan n
    rasa slamat je..kehkeh


    sis, slera kita same
    hahaha

    ReplyDelete
  2. faiq tuff jugak! yeah!! hehe tuff la best, :P

    post tadi bukan utk awak la. haha sy cakap umum. xsalahkan kalau sy share dgn smua org? hehe xpe awak. usaha tangga kejayaan!! kurus pn xpe, kshatan kna jaga jugak tau :)

    ReplyDelete
  3. huhuhu selamat sgt jika diri sebelah baliau...heheh selamat..

    ReplyDelete
  4. WEi, aku ingat ntah ape lah word tuff tu? *bengong
    Rupanya tough!!!!!!!!!!!!!
    Wah2, senanglah bf ko angkat ko kan?
    Ngee.. :)
    Tapi kalo ko nak angkat dia? *pengsan

    Latest entry : Lagi Sambungan 5 Masalah Cinta Terhangat

    ReplyDelete
  5. yg taf ag encem..
    hehe pelindung yang baik
    utk kamu :)

    ReplyDelete
  6. cha mmg suka yg bdn besar..
    taf ke tak ke... suka ati..
    tapi biar besar dan badan bau wangi..
    hahaha... dulu time skola tak suka
    budak gemok.. <--pdhal yg admire de bdk gemok.. psl tu reject..

    tapi skrg.. sgt suka org badan yg berisi...
    rasa secure je jlan...
    muahahahahaha

    arap dia tak kurus..
    nanti kene tinggal.. ahaksss

    ReplyDelete
  7. AUUUUWWWWW abg ketul-ketul!!

    HAHA btwbtol jgk kurus sgt kang takleh nak angkat bini, aishh

    ReplyDelete
  8. Sama la tnggi kita! =)
    Ehem, saya suka lelaki yang sederhana je..
    Xtuff sgt, xkurus sgt.

    ReplyDelete
  9. tinggi dan besar itu best. hehehe

    ReplyDelete