Tuesday, August 2, 2011

cerita hari ke 1,2, 3 berpuasa..


hari ke 3 berpuasa baru rasa lega..itu pon masih batuk-batuk dan selesema....kan hari isnin aku ada tanya kalau pergi klinik dapat tak MC??..aku pergi klinik dalam pukul 11 pagi dapat MC..alhamdulilah,aku balik je terus terbaring...punya sakit badan ni..sakit sendi-sendi...akibat tak boleh makan ubat..gagahkan juga berpuasa..ibu dengan abah cakap "kalau tak mampu buka saja, makan ubat tido"..tapi aku endahkan..aku kata aku mampu..walhal dah merengek-rengek kesakitan...Tuhan saja yang tahu...orang kata sakit penghapus dosa-dosa kecil...moga terhapus dosa-dosaku..uhuk... buka puasa aku hanya boleh makan bubur putih tu pon agak lewat buka sebab aku nak muntah tengok hidangan juadah..walhal nasi briani, kuih tepung pelita, buah manga..tak ke meleleh bila orang berpuasa melihatnya...tapi tidak bagi aku...hanya boleh telan bubur putih tanpa perasa tambahan sikit pon...

hari ni aku gigih bekerja..cuma batuk dengan selesema..tisu tidak boleh di jauhkan...akibat air di hidung akan keluar sewenang-wenangnya..selamat berpuasa..semalam masa buka puasa aku makan tak ingat sebab kelaparan melanda..

**photoshop telah di remove dari komputer pejabat akibat aku tidak boleh membuat doodle untuk doodleliciouss..aku akan buat secepat mungkin..insyaALLAH..


cerita selalu :

**promosi TRIPLE A SHOP masih berjalan seperti biasa...sila tekan SINI.




16 comments:

  1. sakit itu penghapus dosa dan boleh mendekatkan kita kepada Allah..sabar ye :)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh!.

    ehee.kuat2..!

    ReplyDelete
  3. tak rock ah demam2 nih~he~~

    *cepat kebah tahu!

    ReplyDelete
  4. makan ubat ikut masa okesss

    ReplyDelete
  5. moga kamu akan sihat sepenuhnya nanti..insya'Allah... ;)

    ReplyDelete
  6. kurang sehat ke dear?
    rest byk2 k..mkn ubat nti yime berbuka..
    wish u get well soon

    ReplyDelete
  7. Kesian.. Moga cepat sembuh ye sahabatku..

    *Pssttttt, aku berbuka awal gila..

    Entry Terbaru : DNA Babi

    ReplyDelete
  8. Doodle untuk kau dah siap..

    ReplyDelete
  9. betul tuh..sakit itu kafarah dosa... moga cepat sembuh... =) nk doodle ke? jom trade...heee...

    ReplyDelete
  10. Memang buat tempahan dodol ek.? eh silap. doodle :P


    You Will Get Back What You Give. True Story.
    (Ayat aku pedas. Jangan baca kalau mentaliti korang tak kuat)

    ReplyDelete
  11. samelah kite ya...
    emh, ape yang menyebabkan kite hilang link tu? ke sebb cik semut ada delete ape2 ek?

    ReplyDelete
  12. Salam.
    Semoga cepat sembuh. Kena banyak minum air di waktu malam macam tu.

    drpd:
    Zezebel

    ReplyDelete
  13. xpe la..korbankn ckit nafsu mkn tu.nk bt cm mn kn klu da tekak x bole trm mknn. :)klu skrg pun masih x baik lg,suam2 kuku lg,bykkn berehat.

    ReplyDelete