Saturday, August 20, 2011

hutang doodle 2

hutang doodle aku nak langsaikan...sila amik doodle masing-masing..harap geng blogger suka dengan doodle aku...

yang ini untuk doodoodoodle

 yang ini untuk soliciousstorynory
yang ini untuk nieza

yang ini untuk maii yusre

yang ini untuk firdani

yang ini untuk bunbun

**doodle free dah siap..tunggu entry seterusnya..alhamdulilah,langsai hutang aku..sila amik yang berkenaan..terima kasih..harap geng blogger suka..

cerita selalu :

**promosi TRIPLE A SHOP  bakal di tutup...sila segera...







24 comments:

  1. mmg terbaeklah doodle awk dear hehe

    bunbun paling chumil heee :P

    ReplyDelete
  2. comel lah...

    ala..nak doodle..
    terlambat ek??

    ReplyDelete
  3. wahhhh2 meriah u olls yg reti buat doodle ni men tukar2 ek....

    comellll sgt la syg...
    utk cha tade ke.. tapi tareti nak trade..
    trade dgn teddy bear besar kat uma bleyh> hehehehe

    rindu kamu.. :)

    ReplyDelete
  4. lol.. terlupe sungguh...huhuh...sori2..

    btw, cun la..hee..tengs tau :)

    p.s : amboi...header baru gempak na.. buat mane?

    ReplyDelete
  5. okeh! jom doodle trade!!

    <-- excited XD

    ReplyDelete
  6. cantik baju...

    macam2 fesyen ada...hehe..

    ReplyDelete
  7. suke suke suke..:)
    TQVM ye awk..hehe

    hutang wanie ngan kamu je tak selesai lagi..

    ReplyDelete
  8. dh leh wt baju raye ikut design doodle 2 . haha . msti comel an .

    ReplyDelete
  9. hehe taniah2 da lgsai utang..
    doodle kamu vogue2 gtuu.=)

    ReplyDelete
  10. thanks lovie dovie...cantik..siap ada ketupat...hehehe..nanti2 boleh tukar lagi...thanks sejuta kali okies...=)

    ReplyDelete
  11. comelnya nak jugakkkk uwaaaa

    ReplyDelete
  12. mana sy punye? kt entry akan datang ea? okay2.

    ReplyDelete
  13. comellah baju2x dier..kreatif2x..sukerrr..^^

    ReplyDelete
  14. Hehe..terika kasih..suka warna dia :D

    ReplyDelete
  15. *terima..haha..lagi sekali laa..terima kasih kak.. :D

    ReplyDelete
  16. lain dari yg lain la doodle ni..nice :)

    ReplyDelete