Saturday, October 15, 2011

tahniah

tahniah buat adik yang dah tamat pengajian diploma beliau..semalam majlis konvokesyen adik di PICC..besar betul PICC tu...pertama kali jejak langkah ke situ...sepatutnya majlis itu jemputan untuk ibu bapa..tapi aku menyelit jugak, kalau aku tidak pergi siapa mahu tangkap gambar adikkan??pertama kali jugak pergi majlis konvo sebab masa abang dulu aku tidak dapat pergi..masa tu aku dekat kelantan belajar..jadi majlis adik jangan ketinggalan...

**baru habis belajar diploma sekarang tengah sambung degree...selagi nak belajar..belajar...moga berjaya dalam hidup ya adik..














ok jangan ketinggalan memakai topi sebab aku dulu tak dapat pakai topi..


**adik comel macam kakak dia kan??^_*



38 comments:

  1. muka nk dkt sme la:) haha mstila kakaknye comel.:D wewit.

    ReplyDelete
  2. tahniah adik comel kepada kakak comel ni..>.<

    ReplyDelete
  3. Congratx buat adik MiJ.
    Next week kakak Mira punye konvo dekat uITM perlis. :)

    Muka adik b'adik yg sgt serupa.. go0d2.

    *Insan yg sedang diuji oleh Allah.

    ReplyDelete
  4. Congrats for your adik, hehe.

    Muka bahagia dh konvo :)

    ReplyDelete
  5. congrat to adik..
    u r beautifull to kamu.. hehe (:

    ReplyDelete
  6. aweet je..hee..tahniah tuk adik kamu :)

    ReplyDelete
  7. tahniah unutk adk kaka merah yang comel tu :) da nampak cam kembar ;)

    ReplyDelete
  8. mantap la buat kat picc..
    eh adik lagi comel..:P

    muke sume lebih kurang je, comel2 belaka..hehe

    ReplyDelete
  9. Congrats to adik Tira =)
    Yez, ur adik comel, mcm kamu jgak =D

    ReplyDelete
  10. Tahniah..
    Adik & kakak sama2 comel.. ;)

    ReplyDelete
  11. Hihiks...comel bunga...mesti mak merah n merah yg buat...lawa. Merah buat la kt Ninie satu n datang uitm s.alam bg ninie...ninie konvo 23october ni...hihiks.

    ReplyDelete
  12. tetibe nk konvo..hehe..walhal baru je nk naik degree..insyaALlah

    ReplyDelete
  13. comelnya adik awkkkk..Tahniah dh konvo dip..study rajin2 degree plak k dekk :)

    ReplyDelete
  14. happynyer kan ..adik ngan kakak, sama comel!

    ReplyDelete
  15. nak jugak ya kakaknya. ye..ye.. kakak nya juga comel. tahniah buat adik dah berjaya konvo.

    ReplyDelete
  16. ahha both comel! dan tahniah to her =)

    ReplyDelete
  17. wahhhh! tahniah3!
    comel mcm kakak die! =P









    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  18. puji diri sndri la kn..spe lgy nk puji ehehe

    tahniah..bljr slgy bleyh blja k:)

    ReplyDelete
  19. Comel adik kau macam mak kau.. Hikhikhik..

    ReplyDelete
  20. congrats tuk adik tuh! mmg comel adik beradik ni! :D

    ReplyDelete
  21. adik ko cantek, ko lak comel hihi
    bole thn bsar kan PICC tu
    tp best la sebab x panas sgt..dok je dlm aircond..yg x dpt msk dalam pun ley rehat2 ngan selesa
    tp parking agak limited..sapa yg sesi petang, 'bkicap' la cari parking sbb sesi pagi x blk lg hoho

    ReplyDelete
  22. ko comel adik ko lawo.
    mengajak org bersengal bersama objektif utama kitorg. hahaha

    ReplyDelete
  23. muke mmg sepesen n comel..hari konvo mmg best..tahniah tuk beliau..

    ReplyDelete
  24. tahniahh !! eh, adik MIJ ade iras2 MIJ laa! hehe XD

    ReplyDelete
  25. konvokensyen topi petak idaman ramai. haha

    ReplyDelete
  26. tahniah tahniah kat adik.. ahaks..

    ReplyDelete
  27. Tahniah buat adik.. semoga dia berjaya memilih jalan hidup dalam dunia bekerjaya

    p/s: adik comel, kakak pun lagi comel.. heeee (",)

    ReplyDelete
  28. kalau tak baca...mesti sy ingtkan kamu yg konvo...hehe..

    tahniah tuk adik..!! :)

    ReplyDelete
  29. a'a lah kan..adik dia comel ikut kakak dia lahhh=)

    u stdy kat kelantan ke dulu? kat mana?:)

    ReplyDelete
  30. eh2 picc. sama dgn saya la.. hehehe tahniah utk adik awak! ;D

    ReplyDelete