Monday, November 7, 2011

main teka-teka

main teka-teka nak??orang pertama teka betul akan di beri satu doodle..hanya seorang saja dan pertama tekaan yang betul akan di beri doodle...petunjuk doodle dekat atas adalah seorang lelaki..lain korang teka ya..dia pengomen tegar blog aku jugak..doodle ini milik orang itu..


berminat untuk tempah header doodle..promosi masih di buka berminat klik sini




17 comments:

  1. abang stalker lettew =P






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  2. ala, abg stalker..kecewa tak jadi org first jawab..huhu

    nsem owh abg kite ni..hehe

    ReplyDelete
  3. tak jadi orang first tapi memang abg stalker kan?

    ReplyDelete
  4. abang stalker? err. dah ramai org bg jawapan sama. ahaha

    ReplyDelete
  5. alaaa..xsempat teka..melepas doodle comel T^T

    ReplyDelete
  6. jawapannya.. semua jawapan di atas.

    boleh ke jawap macm tu..hehehe

    ReplyDelete
  7. ramai awek dpt teka betul ni.x menang xpe..meh cni meh abg bg muah sorg seketui..HAHA

    Thanks tira,terharu jap ;')sggup bt abg jd bahan teka teki.

    ReplyDelete