Friday, November 18, 2011

malunya..

apa yang korang tafsir tentang gambar di atas



39 comments:

  1. tafsiran pertama : eeiii comelnye!!!
    tafsiran kedua : kesian bawang tu, 'baju' die kene koyak..

    hihihi

    ReplyDelete
  2. ala...comelnyeeee!
    pasal aurat ke?hoho~~

    ReplyDelete
  3. kalau tak tutup aurat, kita maluuu! ;)

    ReplyDelete
  4. auww !! malulah ain nak komen :P

    ReplyDelete
  5. bawang pun tau malu bila dipaksa2 tanggalkan kulit..:)

    ReplyDelete
  6. meh nk macak diaaa :D bogel sudaa

    ReplyDelete
  7. maksud tersurat:bawang takut kene masak..
    maksud tersirat:sangat tersirat dan mendalam..is it?

    ReplyDelete
  8. bwg tuh mewakili wanita yg malu bile pakaian nyer dibuka ... huhu kot larr .. men tembakk jex :)

    ReplyDelete
  9. Kopek bawang, buat nasik lemak.. koh koh koh

    ReplyDelete
  10. kalau malu / segan terasa kulit muka tu senipis kulit bawang je...hihi

    ReplyDelete
  11. hehe..nampak comel..bawang ke ni?

    ReplyDelete
  12. bawang tuu kawan sy, jgn gngu dia .. haha,,
    tafsiran saya : merahitujambu sdg kupas bawang .. =]

    ReplyDelete
  13. Jangalah malumu itu senipis kulit bawang.

    ReplyDelete
  14. malu la sebab kupas bawang pun nak nangis ke? muahaha...

    ReplyDelete
  15. Sbb p kopak kulit bwng tu.. mmg malu la dia... waaa...

    *cantek blog dia... pinky2... hehe

    ReplyDelete
  16. x boleh nk tafsir byk2, boleh tfsir stu jer..

    bukak jer, xkn nk goreng bwg dgn kulit2nya skali? awl2 mertua dh reject.. hakhak pndgn jer..

    ReplyDelete
  17. huhu.. xnk komen...

    jom baca kejap..=0
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

    ReplyDelete
  18. nak tumis sayur? sbb tu kna kopek bawang..hahah

    ReplyDelete
  19. alahai..mmg malu ni..

    kena bogel koyt.hikhik.

    ReplyDelete
  20. perlu pakai baju.. kalau tak malu laaa~~ :)

    ReplyDelete
  21. okeeee bawang itu sangat sangat sangay comel!!!!

    ReplyDelete
  22. bawang tu nak kene ptong ptong tumis tumis.

    ReplyDelete
  23. nape bwg tu nanges???? MIJ buat ape kt die??????? =P





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete