Friday, December 9, 2011

kembang kempis

macam ni lah hari-hari aku pergi kerja..kadang-kadang aku tengok encik lelaki ni sangat tidak gentle orangnya tapi bukan semua laa...aku bediri bergayut..diorang buat muka macho duduk...itu tidak mengapa..sebab aku masih kuat lagi untuk berdiri...tapi yang aku tidak tahan adalah bau-bauan harum menusuk kehidung..kembang kempis hidung aku tahan bau...pagi-pagi dah bau..apa ntah lagi masa petang...=_=



21 comments:

  1. aisehhh silap acc ler pulak.... acc blogshop plak akak terguna nih... hahahaha!!!

    ReplyDelete
  2. keadaan biasa.. nk2 ble tga bulan n kebetulan deodorant abis.. meme haru-biru hdup

    ReplyDelete
  3. he..he..bau rempah ratus..:)sian hidung tira

    ReplyDelete
  4. len kali pegi keje pakai topeng muka. bru bleh tapis udara yg kurng segar tu
    *ingatkan tengah wat eksesais angkat berat tdi :)

    @kak zarini: biasela bnyak blog

    ReplyDelete
  5. hamba juga faham sbb pernah lalui ni..huhuu...

    ReplyDelete
  6. lelaki gentle la tu..ada kajian kan peluh lelaki kasi wanita sihat..haha

    ReplyDelete
  7. depa lupa tarok deodorant kot..hehe

    ReplyDelete
  8. haha..satu2nye minyak wangi yg x pyah dibeli..adeh.

    ReplyDelete
  9. Kena pakai face mask nampak gaya masa naik bas

    ReplyDelete
  10. wanita selalu memperjuangkan kesaksamaan, tu yg tak kira lelaki atau wanita tetsp kena berdiri jugak.hehek

    ReplyDelete
  11. hahahha.. oihh.. walopon aku kacak tapi aku tak pernah bergayut kat besi tue tangan .. kurang kemachoan.. kih kih kih

    ReplyDelete
  12. euuuww bau tiak busuk mashem :(
    tak suke! tak suke! :((






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  13. bau semulajadi dipagi hari...hehe.. "nyaman" la sangatkan...

    ReplyDelete
  14. kena sediakan spray. bila bau 'harum' menusuk lubang hidung, spray kan aje. muahaha...

    ReplyDelete
  15. kat lrt ke kat bas. selalu kalau kat lrt aku tahan napas. napas sikit sikit je kalau ada bau kurang menyenangkan bulu hidung. eeeee....yeeekkk

    ReplyDelete
  16. hahaha aku mmg trus trang ckp lemah bab thn nafas..slalunye aku akn cube cr cara nak avoid haha

    ReplyDelete