Friday, December 9, 2011

roti bawang

roti bawang sedap..tapi lepas makan mulut bau bawang



50 comments:

  1. mmg sedap sgt! fy suka mkn! hehe :P garlic bread kan?

    ReplyDelete
  2. mcm mana rasa dia babe??
    y lately ni entry koasyik psl makanan je thirah.?? haishh

    ReplyDelete
  3. sama ler... akak suka gak... celup dalam mushroom soup panas2.... fuhh!

    ReplyDelete
  4. garlic bread cicah mushroom sup sedap

    ReplyDelete
  5. nak makan bawang saja boleh tak?
    heeee :D

    ReplyDelete
  6. hahaha.....pastu kene pakai topeng tutup mulot cam ceq mar....ops...adakah ceq mar mkn roti bawang yg menyebabkan beliau memakai totop mulot.. :P

    ReplyDelete
  7. tak pernah rasa lagi,azzah suka roti kosong celup milo je..:)

    ReplyDelete
  8. tak pernah rasa lagi,azzah suka roti kosong celup milo je..:)

    ReplyDelete
  9. haaa. betul2 sedap.. hehe, awat lah comel sgt bawang tu :D

    ReplyDelete
  10. tenyeh bawang putih kat roti lepas tu bakar.sedap gila

    ReplyDelete
  11. x penah pun mkn roti bawang,
    sedak ke ek?
    tp roti ngn bwang kt ats tu mmg comel..=)

    ReplyDelete
  12. nk lebih kaww kunyah je bwg putih+roti.hahaha

    xnk pengsan lak org sebalah cium bau mulut kita.kih3 ;P

    ReplyDelete
  13. yg penting perut kenyang..mlut berbau dpt hilangkan..yer dak?? hehhe

    ReplyDelete
  14. roti telur +bawang..yummmm

    jom join my contest!!

    ReplyDelete
  15. cicah mushroom sup lg bernyawa...nyummmy!

    ReplyDelete
  16. tak berapa suka, tapi boleh la makan lagi. :)

    ReplyDelete
  17. kalo roti bawang kt pizza tu meme sdap.. kalo yg buat sndiri.. ermm xpenah cuba lg

    ReplyDelete
  18. sepanjang kerja di bakery saya x pernah pon dngar pasal "ROTI BAWANG" nie..
    sedap ker ah??

    ReplyDelete
  19. hehe comel je roti n bwag tuh. hehe

    ReplyDelete
  20. makan dengan mushroom soup suam suam best ni..dengan mayonis pun sedap!

    ReplyDelete
  21. roti canai bawang penah la makan...

    ReplyDelete
  22. roti canai bawang sedap!
    err tetibe plak =P




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  23. hye dah lama tak BW
    :)

    roti + telur + bawang lagi sedap

    =d

    ReplyDelete
  24. roti bawang?? waaaa.... tak suka la yang ade kene ngena ngan KAK BAWANG tu..huhuhu

    ReplyDelete
  25. sedap! garlic bread memang sedap.. :)

    ReplyDelete
  26. sedap2. jgn tak mkn. sila besarkan badan.

    ReplyDelete
  27. erhh bau bawang la best.. terbaikk bak kata boboiboy.... cantiknye la doodle cik ni.............arggg.... jeles sgtttt... dah banyak kali kata. jeles.. tetap juga jeles!

    ReplyDelete
  28. aku tak suka makan bwang la. buatkan roti telur je la..

    hihihi..kitorng pegi pink party dengan lisa. saje nak buat ko jeles. ko dah cukup pink dah.hahahaha

    ReplyDelete
  29. is it garlic bread hehe barat sgt smpai xtaw bhase malaysia dia nama roti bawang hehe

    suka jugak kalau makan dgn sup cendawan wowwww :D

    ReplyDelete
  30. hahah kiut lah!! aku pun suke pastu cecah sup mushroom! hihi

    ReplyDelete
  31. alaaa...muke cengkung tu tandanya dia nampak kitrog ni slim molim gituhhh..

    ReplyDelete
  32. garlic bread! sedap..haha..adiela suka bau dy..trutama skali bila baru keluar dari oven,fulamak..bau harum..makan dengan mushroom soup..nyummy~

    ReplyDelete
  33. roti bakar lepatu sapu garlic spread, sedappppp

    ReplyDelete
  34. tu la....time mkn, syorga. tp lepas mkn...hehe :D

    ReplyDelete