Tuesday, December 13, 2011

pengemar

masa zaman belajar aku adalah pengemar lukisan air...sekarang aku pengemar tetikus je..=_=



26 comments:

  1. pada zaman skolah, saya GEMAR kacau makcik yg kerja kat kantin. hehehe

    ReplyDelete
  2. cuba sentuh semula warna air. mesti suka balik.

    ReplyDelete
  3. hikhik..takpe..tetap berterusan minat itu kan..

    ReplyDelete
  4. dulu pantang nampak kertas kosong and pensil. mesti nak conteng. sekarang pantang nampak lappy,mesti nak on.haha

    ReplyDelete
  5. untungla tangan seni ape pn jd :)

    ReplyDelete
  6. wuui, nmpk cantiklaa... mouse lgi senang sbb x mngotorkn tgn tp kdg2 mouse lgi susah.. trgetar-getar.. hehe

    ReplyDelete
  7. Wah ko mmg bbakat dr dulu!aku err lmah bab mlukih haha

    ReplyDelete
  8. tapi seni dalam jiwa itu masih ada =)

    ReplyDelete
  9. saYe gemar mengacau dodol...!!!! huhuhuhu...

    ReplyDelete
  10. sy suke gak maen kaler air nih..
    abeh la kalo dpt kat saye..hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  11. dulu penggemar krayon... siap conteng kat dinding lagi... syok

    ReplyDelete
  12. tak reti guna cat air
    tiap kali guna, baju mesti comot

    ReplyDelete
  13. naseb baik tak gemar tikus. hehehe

    ReplyDelete
  14. kalau minat melukis, jgnlah biarkan tak melukis buat jgka masa yg lama..nanti bila nak start balik, memnag susah..sy pun cmtu..dulu mmg gila melukis.bila dah tinggal lama, lukis muka org jadi muka beruk

    ReplyDelete
  15. saya dulu paling benci kelas seni, tp skrg sy jatuh cinta dgn seni .. har2 ..

    ReplyDelete
  16. hihi, ok letew. saya ni tangan kayu. kekeke

    ReplyDelete
  17. terpaksa suka seni lukis sebab nak dropped account. hahaha...

    ReplyDelete
  18. pada zaman belajar aku penggemar pensil... sekarang aku penggemar tetikus jugak... T___T

    ReplyDelete
  19. Aku suka kaler pakai kaler pensel faber castel patu kan bole basahkan berus jd water kaler

    ReplyDelete
  20. HEHEHE...sama lah dgn zie. now pengemar tetikus :P tp time sekolah zie tak gemar melukis la ea...hehehe

    ReplyDelete
  21. awok.. typo ke memang x tau eja tu? haha
    penggemar le... bukan pengemar.. double "g" ye..

    *langsung x reti pakai kaler air

    ReplyDelete